Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Pomoc finansowa od Muszkieterów
~El mariachi niezalogowany
18 grudnia 2014r. o 16:39
Fajnie że dali 3,5 tysiąca tylko szkoda że nie swoje, tylko grupa muszkieterów takie pieniądze przysłała. Szkoda że dla pracowników na premie na święta nie ma, tylko gnoić potrafią.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~78 niezalogowany
18 grudnia 2014r. o 17:50
To jest prawda czepiają się i gonią ludzi to tak zwierząt w zoo nie ganiają jak pracowników w BricoMarche w Bolesławcu. Niech sami się gonią do swojego miasta Wrocławia tam niech ganiają zwierzęta w zoo A zwierzęta są pamiętliwe.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ja... niezalogowany
18 grudnia 2014r. o 18:36
Wiecie co...słów brak...pracuję w Brico od kilku miesięcy,ani razu nie byłam zgnojona czy goniona jak to piszecie-fakt,pracy jest dużo i czasem czasu na wszystko brakuje,ale to już nie są czasy gdy można było pół dniówki gdzieś na paletach przesiedzieć.Druga sprawa-pracownicy-rotacja pracowników duża,ale raczej przez marne zarobki.Co do gnojenia czy opini że nie ma tam dobrych pracownikówq itp-ludzie są różni,ale z jakim nastawieniem podchodzimy do innych tak i sami traktowani jesteśmy.Ja nie byłam nigdy źle potraktowana przez kierownictwo,wepółpracowników czy klientów...
a co do "prezesostwa"-nawet jakmi się zdarzy że na"dywaniku" ląduję to w sumie wychodzę z gabinetu podbudowana,bo mimo uwag potrafią powiedzieć coś tak,że człowiek swoje dobre strony dostrzega...
i cieszę się,że pracuję w firmie ktora robi coś dobrego dla innych-nawet jeśli według coniektorych to tylko pokazówka
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~78 niezalogowany
18 grudnia 2014r. o 20:01