Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Zatrzymany po pościgu
~~ niezalogowany
27 lipca 2017r. o 18:12
~~kierowca napisał(a): W ubiegłym roku dzwoniłem do straży miejskiej i na policje ze na Asnyka od strony podwórka stoją auta zaparkowane na chodniku na aktywnym znaku zakaz postoju , Pozastawiane klatki i problem z wyjezdżaniem z parkingu straż miejska powiedziała że jest impreza i nie ma miejsc parkingowych i trzeba być wyrozumiały. a dyżurny z policji rzucił słuchawką gdy mu powiedziałem o tej sprawie i ze jestem zawodowym kierowcą i od nas się rząda przestrzegania przepisów a od amatorów nie.I powiedział tak jak jest pan zawodowym kierowcą to życze powodzenia i łup słuchawką.I tak jest co roku jak są imprezy nikt nie reaguje na takie sytuacje w miescie , w razie pożaru czy nagłej potrzeby karetka nie ma możliwości podjechania pod klatke bo wszystko pozastawiane.w razie nagłego pozaru nawet straż nie miała by miejsca gdzie podjechać nie wspomnę o nagłej ewakuacji ludzi w razie niebezpieczenstwa bo jest impreza.To jest chore .Czyli jak jest impreza w Bolesławcu można robić co się chce bo miasto zorganizowało impreze ale nie zorganizowało parkingów.a jest tyle wolnego miejsca na terenach szkół za symboliczną opłatą można zorganizować cos takiego i szkoła by miała kasę na swoje potrzeby wystarczy tylko pomyślecDodam ze nawet padła propozycja wezwania pogotowia technicznego na mój koszt , celem odholowaniu pojazdów , masakra.I śmieszne pytanie czu pojazd stanowi zagrozenie.
!! !!
!! !! !! I my jestesmy w uni a zachowujemy się jak na wschodzie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~policjant edek niezalogowany
27 lipca 2017r. o 18:50
~~ napisał(a):