Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Dyskryminacja w banku

~gość niezalogowany
6 lutego 2016r. o 16:33
Opiszę sytuację, jaka miała miejsce w banku na literę 22 literę alfabetu ;) w Bolesławcu, blisko galerii. Sytuacja miała miejsce w listopadzie zeszłego roku.
W banku tym obowiązują numerki, które drukuje się, żeby każdy znał swoje miejsce w kolejce. Jednak tego dnia wstrzymano wywoływanie numerkami, ponieważ przybyła grupa z zagranicy (po urywkowo usłyszanym akcencie można było uznać, że to Słowianie zza wschodniej granicy). Może turyści, może uchodźcy. Kiedy przyszedł klient - Polak, drukował numerek i czekał w nieskończoność, ponieważ co chwilę do okienka proszono osobę zza granicy. Prosił ochroniarz w sposób uniżony, gestami wyrażając uznanie wobec zagranicznej grupy. Bardzo ładna polska gościnność wpisująca się w świąteczną atmosferę reklamowaną już w listopadzie :) Kiedy poproszono o wyjaśnienie, powiedziano, że to grupa i oni nie biorą numerków.
Sytuacja oczami prostego klienta wyglądała tak, że siedział klient z numerkiem i napisem np. 3 osoby przed Tobą. Podczas, gdy te numerki nie obowiązywały, bo co chwilę dochodziła dodatkowa osoba poza kolejnością. Siedzieć więc można było godzinę, może dwie.... Widać było jasno, że uprzywilejowana grupa klientów, podchodzi bez kolejki.
Nie wiem, czy sytuacja była uwarunkowana prawnie, czy bank świadomie tak postąpił. Jeśli chciano sprawnie obsłużyć klientów zza granicy to można było zaprosić ich do jednego okienka, wydzielonego specjalnie dla nich, bądź po prostu mogli wydrukować sami numerki. Można też było o tym poinformować pozostałą część czekających. Jednak postanowiono, że większość okienek poza kolejką będą zajmowali właśnie klienci zza granicy. I proporcje wyglądały w czasie obserwowanym przeze mnie następująco - W Polskim banku Polacy byli obsługiwani przez 25% kadry podczas gdy klienci zagraniczni przez 75%.
Dla zwykłego klienta to po prostu dyskryminacja. I to narodowościowa. I to we własnym kraju.
Dlaczego mam być traktowany gorzej? Nawet jeśli zaraz ktoś w rodzaju rzecznika czy obrońcy uciśnionych wymieni mi 100 paragrafów na to, że nie mam racji to nie zmieni jednego faktu - sprawy nie załatwiono tak, żeby to można było zrozumieć, nie wytłumaczono. O ile w ogóle są jakieś wytłumaczenia, gdyż zasady kolejki są proste. Jakkolwiek racja nie byłaby po mojej stronie, sprawę załatwiono tak, że były powody do poczucia dyskryminacji. I
Sami goście zza wschodniej granicy wydawali się przyjaźni. I nie mam do nich o nic pretensji. Mam pretensje do kadry banku, że nierówno taktują swoich klientów.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Zbyszek89 niezalogowany
21 sierpnia 2017r. o 11:21
Nie wiem, dlaczego mnie ta sytuacja nie dziwi. Coraz częściej mam wrażenie, że jest właśnie tak, jak piszesz. Sam zastanawiam się nad tym, by po prostu wybrać nowy bank. Przeglądałem nawet zestawienie w http://bankowe-konta.info/osobiste/ i już mam na oku nową instytucję. Polecam Wam takie samo rozwiązanie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~lekarstwo niezalogowany
21 sierpnia 2017r. o 12:57
natychmiastowa likwidacja konta.ot co.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~x niezalogowany
21 sierpnia 2017r. o 13:09
A ja z wózkiem i psem dalej nie mogę wejść.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
8687
#jr nieaktywny
21 sierpnia 2017r. o 13:17
prywatne banki nie kierują się niestety wbrew głoszonym sloganom dobrem klienta - u nich liczą się ludzie - dosłownie liczą sie ludzie, czyli ci, którzy dają bankowi zysk
widocznie dla banku bardziej korzystne było obsłużenie grupy "droższych" klientów niż tych, którzy juz dali sie bankowi złapać w szpony lichwy
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
21 sierpnia 2017r. o 13:18
Z koniem też nie da rady wejść. Jutro spróbuję z wielbłądem.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~lojciec niezalogowany
21 sierpnia 2017r. o 15:29
Po tytule wnioskowalem, ze to kolejne perypetie ,,madki z wuskiem" ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Anna Zug!