Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Ubezpieczenie nnw .Warto czy to strata kasy

~karol niezalogowany
1 października 2015r. o 23:19
No właśnie copmensa ma tam widzę dobre opinie i ogólnie w necie (wiadomo bez sypania gęsto kasą - tak to nie ma nawet w rajach podatkowych), dlatego też ich biorę pod uwagę. Ciekawe ile mi wyjdzie zniżek, bo jestem w miarę świeżym kierowcą.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~# niezalogowany
2 października 2015r. o 8:16
Uważam, że warto ale tylko kiedy jesteśmy ubezpieczeni na wysokie sumy. Nnw w moim wypadku 20.tys ciężki wypadek 3 miesiące gipsu, odszkodowanie wypłacone 200 zł. Coś takiego nie ma sensu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Klient niezalogowany
2 października 2015r. o 11:42
Polecam Panią Julitę od ubezpieczeń NNW i nie tylko; z Bolesławca .. TEL 690 000 802
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Stefan niezalogowany
5 października 2015r. o 21:25
Jak w miarę świeżym to trochę zabulisz, ja to już mam 60% zniżek także cena atrakcyjna.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~oeCompensa niezalogowany
20 listopada 2015r. o 22:27
Mogę tylko potwierdzić, że im wyższa suma ubezpieczenie tym wyższe odszkodowanie za takie samo zdarzenie. Konstrukcja ubezpieczenia NNW jest prosta: W przypadku uszkodzenia ciała określany jest trwały uszczerbek na zdrowiu, zgodnie z tabelą procentowego uszczerbku na zdrowiu. Odszkodowanie wynosi wtedy dokładnie taki procent sumy ubezpieczenia, jaki wynika ze wspomnianej tabeli. Warto również rozważyć możliwość dokupienia ubezpieczeń dodatkowych, które pozwolą na np. pokrycie kosztów leczenia, naprawy lub nabycia środków specjalnych.

Zachęcam zatem do kontaktu z naszymi agentami ubezpieczeniowymi, którzy zaproponują atrakcyjną cenę za ubezpieczenie, które będzie najbliższe twoim oczekiwaniom. Wszelkie dane kontaktowe do naszych agentów znajdziesz na naszej stronie internetowej pod adresem: www.compensa.pl/tabid/64/Default.aspx.

W razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam,