Firma Azart olewa klientów.
od 3 dni brak jest połączeń telefonicznych ( w pakiecie Azartu )....
i firma wyłączyła telefon !!!!
aby nie udzielać informacji, kiedy usuną awarię..
czy tak można postępować z klientem ????
Też mam z nimi problem, problem z TV kablową, z łaską przyjechali coś tam zrobili i za dwa dni znowu brakło programów a oni w dupie to mają i przyjechać się nie śpieszą! Chyba im podziękuje.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.