ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4339, 21 września 2019r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Zapraszamy
reklama Zapraszamy
reklama

BolecFORUM Rozpocznij nowy temat
ROZPOCZNIJ NOWY TEMAT
reklama

BolecSzort30 listopada 2017r. godz. 14:44, odsłon: 15658, KPP/bolec.info
Złapany dzięki bolecnautom!
Policjanci szukali osoby podejrzewanej o pobicie w sierpniu tego roku mężczyzny Bolesławca.
Bolesławiec - Informacje: Złapany dzięki bolecnautom! Policja (fot. Bolec.Info)

Parę dni temu pokazaliśmy Wam zdjęcie poszukiwanego przez policję mężczyzny podejrzanego o pobicie. Mężczyznę zidentyfikowano dzięki informacjom od naszych czytelników. 

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu prowadzi postępowanie w sprawie pobicia. Do przestępstwa doszło w sierpniu br. w Bolesławcu. 

- Dziękujemy za pomoc internautom, czytelnikom Bolec.Info dzięki którym udało nam się ująć prawdopodobnego sprawcę pobicia- mówi rzeczniczka policji asp. szt. Anna Kublik - Rościszewska.

 

Daj nam Cynk - zgarnij nagrodę!

Byłeś świadkiem jakiegoś wypadku lub innego zdarzenia? Wiesz coś, o czym my nie wiemy albo jeszcze nie napisaliśmy? Daj nam znać i zgłoś swój temat!

Wypełnij formularz lub wyślij pod adres: redakcja@bolec.info.

Kontakt telefoniczny z Redakcją Bolec.Info: +48 693 375 790 (przez całą dobę).

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

aga2   29 listopada 2017r. o 13:17

aga2

Postów: 154

Pewnie z dwa razy był na siłowni i już mistrz
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~adias   29 listopada 2017r. o 13:45

~~adias

Postów:

jestes kozak to ujawnij sie kto jestes a nie podajesz czyjesz imie i nazwisko jak nie wiesz
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~nie z policji   29 listopada 2017r. o 14:59

~~nie z policji

Postów:

nie ruszaj tych co się jajowata bawią bo to byki są
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~bol   29 listopada 2017r. o 15:47

~~bol

Postów:

Na pewno prawdziwy polak.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~bbb   30 listopada 2017r. o 13:34

~~bbb

Postów:

a wgl boelc.info ma uprawnienie do udostepniania czyis zdjec bez zgody
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Reksio2403   30 listopada 2017r. o 14:08

~~Reksio2403

Postów:

~~bbb napisał(a): a wgl boelc.info ma uprawnienie do udostepniania czyis zdjec bez zgody
haha boszzzzz......
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~Byu   30 listopada 2017r. o 15:41

~~Byu

Postów:

Ty gościu który to dodałeś to nieźle Cię emocje poniosły że dzięki bolecnautA nie wiesz to nie dodawaj taki rzeczy ANTY BOLEC INFO ANTY MEDIA !
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~~   30 listopada 2017r. o 15:45

~~

Postów:

~~bbb napisał(a): a wgl boelc.info ma uprawnienie do udostepniania czyis zdjec bez zgody


Podobno już mają, Emem kilka razy próbował zdać i za 6 razem się udało , dostał uprawnienia.
Teraz dzięki tym uprawnieniom ma nieograniczone możliwości publikowania zdjęć. Podobno teraz stara się o "mocniejsze" uprawnienia i będzie mógł bez naszej zgody wyciągać nasze fotki z naszych komputerów ..... skandal....
Ps wybacz Emem, ale jak jak czasami czytam te komentarze....
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 > >>

CasusMORENAZuraw KlevetNajlepszeProfiDomoExpertAutogazMRpartsLombard Prawy DuzyDuet - dekoracje na każdą okazję
reklama Rafał Ślusarz - Senator RP
Inne informacje z regionu
reklama Zamek Kliczków zaprasza!
Jarmark Garncarski w Nowogrodźcu (16-18.08.2019r.) - raport specjalny
Bolesławieckie Święto Ceramiki (14-18.08.2019r.) - raport specjalny
Dzień po święcie ceramików Dzień po święcie ceramików

W niedzielę setki ludzi w rynku a w poniedziałek pusto, cicho i zamknięte budki.