orek napisał(a): mam taki problem - zamówiłem opony do wózkow widłowych jednej znanej marki, miały przyjść dzisiaj, ale kurier przywiózł je w sobotę, gdy na zakładzie był tylko dozorca. Dozorca odebrał pakę, no ale oczywiście, że nie sprawdził przy kurierze. I teraz tak - mam na fakturze 3 opony inych cali, jak te co przyszły. Dzwoniłem, ale sklep mów, że trzeba było sprawdzić przy kurierze, teraz to ich to nie obchodzi. Czytałem np. tu: ... o tym sprawdzeniu paczki, no ale jak miałem 200km wrócić z majówki tylko po to żeby opony sprawdzać?? co teraz mogę zrobić? gdzie się odwoływać, jak sklep nie chce m uwierzyć, że to błąd - przecież nie wyczarowałem sobie tych oponZmoderowano 07.05.2018 godz.12:35 - powód: link (moderator)
1. Ustal tel. do kuriera.
2. Poproś kuriera żeby podjechał i spiszcie protokół odbioru.
Protokół będzie podstawą do odstąpienia od umowy k/s.
Co masz wpisane na FV?
Z kim rozmawiałeś, z właścicielem "sklepu"?