Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAKozłowski do Sejmiku
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Troje Ukraińców zginęło w Brzeźniku
11922
#Poirytowany nieaktywny
24 marca 2019r. o 21:41
Na pewno wina pewnie się rozkłada ale ta tragedia boli. Szkoda młodych ludzi, szkoda kierowcy. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie co czują rodziny, które zostały w swoim kraju, czekają na dzieci, które wyjechały za chlebem a tymczasem los okazał się okrutny. Nie wiemy co się stało, jak do tego doszło dlatego nie jesteśmy od tego aby osądzać.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Szkarłatny Limnantes niezalogowany
25 marca 2019r. o 8:47
~~Sinawy Kaczeniec napisał(a): na 100% kierowca gnał ile miał pod maską !! BMW -to auto dla Idiotów !!



Skończ swoje mądrości. Sama jeżdżę bmw od kilku lat i nigdy nie miałam nawet kolizji... Jak posiadasz skodę, fiata, mercedesa czy jakąkolwiek inną markę samochodową też mam zacząć Cię wyzywać? Nie ważne czym jeździsz WAŻNE JEST TO CO MASZ W GŁOWIE.

Co do wypadku, to ogromna tragedia... i ogromne współczucie dla chłopaka który kierował, znam tą drogę i pomimo że wydaje się ona prosta to tuż na zakręcie przed CPN jest wzniesienie i jadąc z Bc nie zauważysz nawet auta z przeciwnej strony.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Mysi Osteospermum niezalogowany
25 marca 2019r. o 12:31