~ondrej niezalogowany 8 października 2016r. o 18:11
Podpis elektroniczny nie jest potrzebny ani w ZUS, ani w wydziale działalności gospodarczej, ani przy wysyłaniu deklaracji do Urzędu Skarbowego. W pierwszym przypadku masz podpis ePUAP a w drugim podpisujesz danymi z poprzednich deklaracji. Tak samo jest nawet w kontaktach z zakładem energetycznym. Zagadką jest jakie nowości przygotowuje nam "dobra zmiana" chodzi głównie o Jednolity Plik Kontrolny. Być może dobrze będzie związać się z jakąś instytucją która poprowadzi nam księgowość. Teraz robią to nawet banki. To całkiem dobry pomysł bo powiązanie księgowości z operacjami finansowymi i rozliczeniami to przejrzysta informacja dla organów kontrolnych, zwłaszcza gdy mamy problemy z płatnościami i rozliczeniami wierzytelności. Wówczas z pomocą też przychodzi bank w którym mamy konto https://www.mbank.pl/msp-korporacje/finansowanie-handlu/elektroniczne-dyskonto-wierzytelnosci/ .
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.