~ napisał(a): ~klient napisał(a): Zadzwon do działu technicznego i poproś o przeprowadzenie z nimi zmian na twoim prywatnym routerze jesli masz.Juz to przerabiałem i mam router skonfigurowany.Inaczej wtedy wpinasz przewód od ich przystawki do swojego routera , i przestawiasz parametry na stronie która Ci podadzą.Ale trzeba trafić na tego fajnego gościa , z działu UPC , pozdrawiam :)
Dzwoniłem i tak jak jest wpięte, to inaczej nie da się. Na stronie parametry patrzyłem, a pan z z działu UPC powiedział, że to tylko pewnie u mnie coś nie tak, bo u nich wszystko ok. Problem występuje tylko u u osób, które nie podpisały nowej umowy :D To znaczy, że stara jest nieważna? Nie muszę się z niej wywiązywać? Każdy kto ma problem: Napisać reklamację (powinni przynajmniej 30% ceny z faktury odjąć), napisać wypowiedzenie umowy (miesiąc wcześniej) i poszukać kogoś innego. W Play jest internet mobilny nielimitowany (który można zabrać ze sobą gdziekolwiek) za 89,99. Ja wiem, że to ogólnie dużo, ale nikt inny nie oferuje tego. Wszędzie są limity. Chyba, że ktoś nie korzysta dużo, to znajdzie tanio jakiś z limitem. Do tego telewizja np z nc+ i jedziesz człowieku za podobną cenę jak w UPC, ale z mobilnym internetem w ręce. Na wakacje możesz zabrać, do samochodu, żeby dzieciaki się nie nudziły itd. A teraz musisz płacić za to, że ci łaskawie wi-fi włączą w czarnej skrzynce. :|
W Play mobilny internet na kartę bez limitu* jest za 45 zł/miesięcznie - oferta bez sprzętu (sama karta sim)
*w teorii jest bez limitu, w praktyce po przekroczeniu przez użytkownika 100 GB w miesiącu rozliczeniowym, operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia użytkownikowi transferu do 2 Mbit (ale nie mniej jak 2 Mbit). To i tak lepiej jak u konkurencji. W praktyce przycinane są te osoby, które pobierają duże ilości danych w dzień, w nocy można sobie pozwolić na więcej.