~klient napisał(a): Dziwią mnie niektóre wypowiedzi.Nikt nie jest w stanie wszystko wiedzieć o każdym sprzęcie.Wystarczy poszukać w internecie,poczytać ,przeglądnąć fora.
Oczywiście, ale jakaś jedna osoba w tym sklepie powinna mieć pojęcie o telewizorach i powinna zostać poproszona, to raz. Dwa, jeśli można sobie sprawdzić w internecie, to niech że zrobi to sprzedawca, skoro to tak łatwo dostępna wiedza.
~los napisał(a): Mi tam ten typ obsługi pasuje. Nikt mi się nie narzuca i niczego nie wciska. Do sklepu idę z wyraźnie określonymi celami. Na ich stronie rezerwuję sobie wcześniej towar, do którego zazwyczaj dostaję rabat :)
Zwyczajnie mylisz sklep z punktem odbioru towaru (zamówionego przez internet).
TOjsienka napisał(a): Czytając ten temat nie mam w dalszym ciągu złego zdania na temat tego sklepu tylko utwierdzacie mnie w przekonaniu że większość wypowiadających się na forum to fifarafy w necie dupy w świecie.Zamiast zakładać tematy wystarczy się odezwać do takiego patrzącego w sufit,obrażonego ekspedienta i wyrazić chęć rozmowy z kierownikiem.
Po pierwsze, może ja przyszedłem zrobić zakupy, a nie urządzać pogawędkę z kierownikiem i uczyć go jak dyscyplinować załogę?
Po drugie, to miałaby byc forma szantażu? Nie chcę mnie Pani ładnie obsłużyć, to wezwę kierownika i on Panią zmusi?
Nie podoba mi się obsługa - wychodzę.
~konik napisał(a): Jak ktoś chce się przyczepić to znajdzie byle jaki problem,zawsze możesz pojechać do MediaMarkt ale wiadomo paliwo drogie,czas dojazdu itd. Lepiej ponarzekać :P
Nie wiem do kogo piszesz, ale ja akurat robiłem juz kilka razy w życiu zakupy i wiem jak powinna wyglądać obsługa i wiem jak NIE POWINNA. Odpowiedź klientowi tonem wprost z "Misia" Barei absolutnie nie zalicza się do dobrych standardów.
A w tym wypadku godzinę później byłem w MM, gdzie jakość obsługi uświadomiła mi, w jak głębokiej dupie mają klientów niektóre bolesławieckie sklepy.
Chyba jednak nie ma się co dziwić - ich jakość jest wrost proporcjonalna do wymagań przeciętnego klienta.