Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Nieuprzejmy KAUFLAND

~~Ziutek niezalogowany
22 czerwca 2017r. o 17:31
Ja tam nigdy nie czekałem dłużej jak 10 minut
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ja niezalogowany
22 czerwca 2017r. o 20:39
Przykład idzie z góry wiec inni myślą że tak ma być,zawsze można zadzwonić na infolinię
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Niemieckie! niezalogowany
22 czerwca 2017r. o 20:52
Wole polskie sklepy.
W tamtych, na nasz rynek dają gorsza jakość i wyższe ceny niż u siebie. Gola nas. Wzbogacają się tylko Germancy. Bardzo źle!
Powinno być tak: Polak kupuje u Polaka i tylko jemu daje zarobić a nie najezdzcom. To się nazywa patriotyzm zakupów.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ hans niezalogowany
23 czerwca 2017r. o 8:08
Sklep porządny- Punkt Obsługi Klienta do remontu,a panienki tam pracujace- na bruk!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~. niezalogowany
23 czerwca 2017r. o 10:15
~~te napisał(a):
~~Ziutek napisał(a): Bylem tam może ze 2 razy od początku istnienia nie przypadł mi do gustu wolę tesko i biedronki



he he tesco sklep wiecznych kolejek

to ty chyba w polo markecie nie byłeś. w tesco są prawda kolejki czasami, ale ilu jest klientów w porównaniu do polo marketu. Tam można stać przed 3 osobami 15 minut.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Obsługa sklepu niezalogowany
23 czerwca 2017r. o 19:27
Drogi KLIENCIE bardzo nam przykro że nie powiedzieliśmy PRZEPRASZAM, PRZYKRO NAM, KTOŚ POPEŁNIŁ BŁĄD, ale kiedy mamy to powiedzieć tak jak to było w tej sytuacji klient od razu "z ryjem wyskoczył , że jak to jest, że sklep to oszuści i drze japę na cały sklep" "nigdy nie zrobi zakupów w tym sklepie", nie dopuszczał do głosu, a na koniec focha zrobił i wyszedł. Nie dopuścił do głosu, by wytłumaczyć sytuację zaproponować inne rozwiąznie, a przedewszystkim sprawdzić czy miał rację (często zdarza się ż ecos klienci mylą) w tej sytuacji Klient się wydarł i sobie poszedł. I bądz tu mądry.*





Tecko najtańsze zakupy w sieci. Wejdz zobacz oceń,
* - (Opisywany przykład często się zdarza i jest zaczerpnięty z książki Jana Brzechwy pt. Ciuchcia)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Klient niezalogowany
24 czerwca 2017r. o 10:40
~~Obsługa sklepu napisał(a): Drogi KLIENCIE bardzo nam przykro że nie powiedzieliśmy PRZEPRASZAM, PRZYKRO NAM, KTOŚ POPEŁNIŁ BŁĄD, ale kiedy mamy to powiedzieć tak jak to było w tej sytuacji klient od razu "z ryjem wyskoczył , że jak to jest, że sklep to oszuści i drze japę na cały sklep" "nigdy nie zrobi zakupów w tym sklepie", nie dopuszczał do głosu, a na koniec focha zrobił i wyszedł. Nie dopuścił do głosu, by wytłumaczyć sytuację zaproponować inne rozwiąznie, a przedewszystkim sprawdzić czy miał rację (często zdarza się ż ecos klienci mylą) w tej sytuacji Klient się wydarł i sobie poszedł. I bądz tu mądry.*

Fakt że trafiają się Wam upierdliwi,chamscy interesanci to jeszcze nie powód aby wszystkich traktować jak potencjalnych ...i. Na Wasz plus- nareszcie użyto zwrotu PRZYKRO NAM. Mam nadz.,że to poczatek ewolucji i ,że już wkrótce zobaczę choć cien uśmiechu na Waszych twarzach.



Tecko najtańsze zakupy w sieci. Wejdz zobacz oceń,
* - (Opisywany przykład często się zdarza i jest zaczerpnięty z książki Jana Brzechwy pt. Ciuchcia)

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Woskowożółta Hutujnia niezalogowany
18 lutego 2018r. o 23:20
zeby sie wypowiadac na temat pracownikow to nalezy tam popracowac pare lat,a nie 5 min i zobaczyc jak to jest z drugiej strony,wszyscy sie wymadrzaja tylko nie ,ma chetnych do pracy,bo nie maja na tyle odwagi zeby uzerac sie z ukochanym klientem
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.