~~te napisał(a):~~Ziutek napisał(a): Bylem tam może ze 2 razy od początku istnienia nie przypadł mi do gustu wolę tesko i biedronki
he he tesco sklep wiecznych kolejek
~~Obsługa sklepu napisał(a): Drogi KLIENCIE bardzo nam przykro że nie powiedzieliśmy PRZEPRASZAM, PRZYKRO NAM, KTOŚ POPEŁNIŁ BŁĄD, ale kiedy mamy to powiedzieć tak jak to było w tej sytuacji klient od razu "z ryjem wyskoczył , że jak to jest, że sklep to oszuści i drze japę na cały sklep" "nigdy nie zrobi zakupów w tym sklepie", nie dopuszczał do głosu, a na koniec focha zrobił i wyszedł. Nie dopuścił do głosu, by wytłumaczyć sytuację zaproponować inne rozwiąznie, a przedewszystkim sprawdzić czy miał rację (często zdarza się ż ecos klienci mylą) w tej sytuacji Klient się wydarł i sobie poszedł. I bądz tu mądry.*
Fakt że trafiają się Wam upierdliwi,chamscy interesanci to jeszcze nie powód aby wszystkich traktować jak potencjalnych ...i. Na Wasz plus- nareszcie użyto zwrotu PRZYKRO NAM. Mam nadz.,że to poczatek ewolucji i ,że już wkrótce zobaczę choć cien uśmiechu na Waszych twarzach.
Tecko najtańsze zakupy w sieci. Wejdz zobacz oceń,
* - (Opisywany przykład często się zdarza i jest zaczerpnięty z książki Jana Brzechwy pt. Ciuchcia)
Zastosowana autokorekta