Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

LPK Bolesławiec

~ niezalogowany
14 czerwca 2014r. o 15:09
rafi napisał(a): Tylko że ja miałem z tym problem i wole już serwis na Łukasiewicza. Dodam że w mojej sytuacji byłem jeleniem który nie dostał informacji od serwis że wymianą się części nie zajmują, i tak przez 4 tygodnie laptop sobie leżał bo nikt łaskawie nie powiedział mi tego 4 razy tam przychodziłem i po czwartym razie przy odbiorze otrzymałem taką informacje ;). Dopisane 14.06.2014r. o godz. 14:33:
jegomosc napisał(a): Kupuję u nich raz na jakiś czas sprzęt i jest zawsze ok:)
Kupić sobie sprzęt to tam można a serwisu chyba nie wykonywałeś ;)


na Łukasiewicza to mi cwaniak trzymał kompa 2 tygodnie, po czym obrażony z geba stwierdził ze jak się nie podoba to zabieraj kompa ... moja noga tez tam nigdy nie postanie, a wciskanie kitu z wypalonymi tranzystorami u niego to już chleb powszedni :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~kk niezalogowany
14 czerwca 2014r. o 15:40
Siwy z LPK jest ok
zawsze pomoże, doradzi i za dużo nie chce :)
pozdro dla DM
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Papuga niezalogowany
14 czerwca 2014r. o 16:52
Rafi to chodź sobie na Łukasiewicza i przestań smęcić na forum jak stara baba :> I za jakąś robotę się weź, to nie będziesz myślał o swojej "krzywdzie"...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2438
#rafi nieaktywny
14 czerwca 2014r. o 17:41
Papudze już dziękujemy ;), dodam tu że to była próba wyłudzenia i narażenie mnie na stratę finansową bo owy serwis próbował sobie od mnie wyciągnąć za taką usługę pieniądze i wskazanie czegoś co nawet nie było uszkodzone no to już sorry bardzo ale to serwis bierze na siebie odpowiedzialność i płaci za swoje błędy. A nie klient jest robiony jeleniem, ale moja noga więcej tam nie zwita ;) i tyle w tym temacie ;).

Lej na anonimów to wyrzutki bolec info. Wywalają swoje łzy na forum ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
10114
#alter nieaktywny
14 czerwca 2014r. o 18:06
rafi napisał(a): Papudze już dziękujemy

ale to serwis bierze na siebie odpowiedzialność i płaci za swoje błędy.


MAsi, jestem ich stałym klientem, i przez chyba około 10 lat. Zarówno prywatnym, jak i firmowym. Osobiście zakupiłem tam 4 pełne zestawy, które pracowały super, a w razie jakichś problemów serwis też był bez problemów.

Nawet w tym roku, najnowszy zestaw, wartości ponad 4,5 tysiaka, po tygodniu fakt, że napęd optyczny mi nawalił, ale został wymieniony na nowy bez problemu. Ponadto powiem Ci, że wszelkie negocjacje cenowe zawsze wypadały korzystnie w porównaniu z innymi podobnymi sklepami. Zawsze, kiedy kupujesz taki sprzęt, negocjuj.

Masz rację, że w razie gwarancji, zawsze serwis ponosi koszty serwisu, oraz wszelką odpowiedzialność. Tylko pamiętaj, że ty jako klient, musisz też wiedzieć czego chcesz, i wymagać konkrety. Wtedy nie mają wiele pola do manewru. Wszelkie też sprzętowe problemy, mogą mieć źródło z oprogramowaniem, więc tutaj też musisz być tego świadomy, i dobrze przygotowanym na argumentację.

I na koniec, powiem Ci że, aby dopiąć swego wystarczy właśnie poprawna argumentacja. :) Jakbyś chciał jakichś fachowych rad, pytaj na priv. pozdrawiam :)


Dopisane 14.06.2014r. o godz. 18:06:

Sorry, oczywiście RAfi :)

<b> Poezja Królową Sensytywnego Życia. </b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2438
#rafi nieaktywny
15 czerwca 2014r. o 12:56
Kupowanie to jedna sprawa a druga to serwisowanie, czytałem cie tu trochę i powiem tyle chciałem tylko sprawdzenia gniazdka i tyle a problemem był kabel przez to mój laptop nie ładował, a druga sprawa to że serwis robił sobie ze mnie jaja, bo kiedy przyszedłem po raz pierwszy to dostałem odpowiedz nie zostało przyczepione na tablice i nikt go nie sprawdził no to ok, kolejna moja wizyta serwis mi mówi że poszło zasilanie w płycie głównej i koszt owej naprawy to 200 złotych no i poprosiłem o poczekanie i czas do namysłu czy się zgodzę na taką naprawę, na kolejną wizytę do serwisu wybrała się osoba którą wysłałem sam i okazuje się że owa naprawa będzie kosztować 150 złotych ;) no i zaakceptowałem tą kwotę, i po tygodniu udałem i po odbiór sprzętu no i okazuje się że serwis się taką wymianą się nie zajmie i nawet nie chciano sprawdzić ile płyta kosztuje tylko skasowano mnie na 35 złotych i stwierdzono że kabel jest ok tylko płyta główna jest uszkodzona. Zmieniłem serwis na Łukasiewicza i wykonano mi naprawę kabla i nie było mowy o uszkodzonej płycie. Teraz mi to wytłumacz dlaczego serwis popełnia błąd i stwierdza błędną przyczynę awarii ?? ;)

Lej na anonimów to wyrzutki bolec info. Wywalają swoje łzy na forum ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
10114
#alter nieaktywny
15 czerwca 2014r. o 17:43
rafi napisał(a): Kupowanie to jedna sprawa a druga to serwisowanie


Tak! Masz rację. Dlatego, kiedy pojawia się jakiś problem z moim sprzętem, a gwarancja się skończyła, zazwyczaj kupuję nowy sprzęt, a stary oddaję za darmo "potrzebującym" :) Średnio od "nowego" sprzęt zmieniam po 3-4 latach. Rozumiem, że nie każdego na to stać, więc dla własnego dobra, powinien sam coś o komputerach wiedzieć.

Dobrze jest samemu spróbować sprzęt zdiagnozować. Do tego mogą służyć komponenty zapasowe, których cały komplet zawsze mam pod ręką, oraz specjalne oprogramowanie. Warto spróbować czasowo wymienić daną część, którą podejrzewamy o awaryjność. Mogłeś pożyczyć od kogoś ten kabel, i sam byś już wiedział w czym problem. Tak się robi z dyskami, kartami graficznymi, czy też napędami optycznymi. W ten sposób eliminujesz podzespoły, które są w awarii. Tą zasadą możesz zdiagnozować komputer sam, a po zakupie i osobiście go naprawić, bez żadnych opłat. W związku z tym, że teraz mamy po kilka komputerów w domu, czy tablet, czy SMART TV, wtedy możesz szukać pomocy w sieci. W internecie zawsze znajdziesz kogoś, kto już miał podobne awarie. Uwierz mi, przy otwartym podejściu wszystkie awarie usuniesz sam. Nawet telefon do przyjaciela Ci pomoże. :)

Naprawa, diagnoza i serwisowanie sprzętu po gwarancji jest troszkę inna niż z gwarancją. Generalnie także trzeba posiadać pewne minimum wiedzy, aby nie dawać się manipulować. Twoja reakcja na widoczne manipulacje była prawidłowa. Udanie się do innego serwisu było najlepszą decyzją.

W każdej ocenie serwisu, czy sklepu, bierz też pod uwagę "konkurencję" pomiędzy. Ponieważ, często byłem świadkiem urabiania klientów, a i manipulacje oczywiście są na porządku dziennym.

W pełni się zgadzam z tym, że jeżeli "ktoś" mnie już zawiedzie, i próbuje mną manipulować, to już nigdy z usług tego "kogoś" nie korzystam. Pamiętaj zawsze, im więcej masz wiedzy, tym trudniej Tobą manipulować. JAk na razie LPK mnie nie zawodził :) pozdrawiam



<b> Poezja Królową Sensytywnego Życia. </b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2438
#rafi nieaktywny
15 czerwca 2014r. o 18:53
Manipulacja zawsze była i jest ;) dlatego mnie to też nie dziwi wszędzie nas tak robią i trza być przygotowanym na takie coś ;)

Lej na anonimów to wyrzutki bolec info. Wywalają swoje łzy na forum ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza