Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

polo market i obsługa na dziale mięso

~ niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 16:12
Ktos kto innym zarzuca ze maja drobne ale specjalnie placa grubymi to musi byc ktos kto sam pracuje na kasie. Gdybysmy my klienci sypneli drobniakami to dopiero kasjerka by sie wsciekla zamiast zablysnac przykladem i pokazac cierpliwosc.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~--- niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 16:25
To jest ktos,kto raczej czesto robi tam zakupy i jeszcze nie widzialem fochow ze strony kasjerki ktora musiala liczyc drobne.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zuza niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 18:02
Co do ceny na ciasto to nie wina kasjerki, że nie miała w tym momencie kodu na to może kierownik miał je zaraz zrobić a do tego czasu również pracował zajmując sie czyms nie mniej ważnym. lub ta Pani powiedziała że ceny zaraz będą tylko że wy klienci nie słyszycie tego co nie chcecie myślicie że jak kupieci 5milimetrów sernika to wielkim państwem jesteście i trujecie tyłek. jasne że sie babka zirytowała w dod jak nie raz i nie dwa ktos blokuje kolejke bo pyta o 5 ciast z czym jest to lub owo lub czy ciężkie (wybaczcie ale żeby pytać czy sernik jest ciężki to naprawde trzeba być lewym jasne jak Śłońce że jest ciężki).Albo stoi klient którego zakupy są nabite na kase i biadoli nad ladą z ciachem coś bym chciał ale sam nie wiem co. Jak kasjerka coś zaproponuje to zrzędzi że ciężkie drogie lub nie lubi. Przed zakupami stań nad ladą i napatrz sie do woli itp.
kwestia drobnych po co wypłacac hajs z bankomatu skoro można zapłacic karta i nie ma problemu czy dobrze wydali lub że portfel cięzki od drobnych.Zeby płacić 0,78zł i dać 100zł to masakra a przyjdzie takich 5 osób w ciągu godz.
Zwróccie uwage że w takim sklepie jak carrefour, kaufland, tesco, inter marche kasjerki jak nie mają klientów to siedza na kasie a nawet podpierają sie z tych nudów lub siedza z rekami za głowa. w polomarkecie nie ma tak i te babki naprawde nie siedzą na zapleczu godzinami gdzie wg niektórych klientów popijają kawe i wcinają ciastka.tak kogoś potrafi podsumowac klient który był 2w kolejce i już siuskał po nogach bo chciał sie napić piwa jak widać piwożłopom jak spada poziom alkoholu we krwi to są chamscy.
Co do ruchów pracowników to oni pracują na godz a nie na akord więc co im po pośpiechu? w dod za 1300zł.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 18:04
~--- napisał(a): To jest ktos,kto raczej czesto robi tam zakupy i jeszcze nie widzialem fochow ze strony kasjerki ktora musiala liczyc drobne.
Nie rozumiesz-chodzi o to ze ktos kto zarzuca klientom ze specjalnie placi grubymi to musi byc kasjerka bo przeciez nie inny klient ktoremu wisi kto czym placi.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zuza niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 18:22
Cz ktoś pomyślał o tym że to nie kierownik tak ludzi zwalnia tylko sami odchodzą bo chcą mieć lepiej płatną prace bez tej nerwówki?!
Nikt tam na pewno z buzią nie skakał z pracowników babka sie zestresowała i tyle i zwyczajnie poinformowała że nie może. A jak nie może to nie może i nie wiem która częsc tego zdania jest niezrozumiała. Ktoś żyje powiedzonkiem 'nasz klient nasz pan' i bardzo dosłownie to traktuje. jakby mi klient powiedział np żeby mu kiełbase ze skóry obierała to chyba bym śmiechem zabiła.Niech wszystko ma jakieś zdrowe granice.
irytujące jest pożeranie brzoskwiń morel przez klientów i chowanie pestek po całym sklepie za towarami nie dośc że pasożyty najadają sie na czyjś koszt to sprzątac to ktos musi jak po dzezieciach specjalnej troski jeszcze brakuje oznaczania
półek szczochami.
naturalnie nie wszyscy klienci tacy są sa bardzo uprzejmi którzy również pracownikowi powiedzą 'miłego dnia' i nie skaczą z pretensjami tylko potrafią powiedziec coś normalnie bez krzyku i wyzwisk np jak nie zauważą od razu że rabat np na kawe itp jest naliczony na końcu paragonu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zula999 niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 18:33
~ napisał(a):
~zula999 napisał(a): .....a zdaje się,że wtedy też stałam w tej kolejce i to za Panią i czekałam cierpliwie
...a ja za panią i tyle pani narzekała, a tetaz niby cierpliwa.

Nigdy tam nie narzekam jak czekam w kolejce....pracowałam tam na mięsnym i wiem jak to wygląda z drugiej strony lady ....Pozdrawiam :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zula999 niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 18:52
~ napisał(a):
~--- napisał(a): To jest ktos,kto raczej czesto robi tam zakupy i jeszcze nie widzialem fochow ze strony kasjerki ktora musiala liczyc drobne.
Nie rozumiesz-chodzi o to ze ktos kto zarzuca klientom ze specjalnie placi grubymi to musi byc kasjerka bo przeciez nie inny klient ktoremu wisi kto czym placi.

A powiedz mi,ze klienci nie chcą w ten sposób pieniędzy rozmienić.Jestem kasjerka.Nie miałam jak wydać pani ze 100zł (rachunek 2,45),poprosiłam Panią grzecznie o drobne,stwierdziła że nie ma,nie mialam jak inaczej wydać więc do 50zł Pani miała wydane po 1zł i 2zł.Nagle Pani klientka stwierdza,a ja tak drobno to nie chciałam rozmieniać i okazuje się,że miała to 2,45 drobnymi.Takich sytuacji jest mnóstwo.My mamy klienta zrozumieć ale nas klient nie chce,a wystarczyłoby trochę dobrej woli
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~--- niezalogowany
28 sierpnia 2015r. o 19:31
Dokladnie tak wlasnie jest!!!!!!!!!zgadzam sie z Toba w pelni :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza