Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

polo market i obsługa na dziale mięso

~ niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:04
~ napisał(a):
~--- napisał(a): 1300 ? Hahahahaahahah dobreeeeeee :) Moim zdaniem jesli ktos ma problem z zakupami w tym sklepie powinien isc do innego. Niech stanie jeden z drugim na kasie(nie mowie o monopolu,bo tam mozna sie zajechac) i zobaczymy jaki bedzie cwany.Pracownica prosi o drobne i mimo ze klient ma te drobne,bezczelnie klamie ze nie ma i daje 100zl. Inna sytuacja: dajac pracownicy 200zl(wartosc zakupow 20-30zl) twierdzi ze chce rozmienic wiec nie da drobniej. Spoko... z tym ze po drodze(do Galerii) mija bank,w ktorym zawsze i bez problemu mu je rozmienia. Nikt nie ogarnie tego,jezeli sam nie znajdzie sie na miejscu kasjera...
No bez przesady! Furcza i burcza a my klienci mamy jeszcze po bankach latac bo a noz kasjerka nie bedzie miala wydac. Moze jeszcze napiwki trzeba zostawic kasjerce? Skad wiesz ze klient bezczelnie klamie ze nie ma drobniej-skad wiesz co ma w portfelu???


Bo bezczelnie pokazuje, że ma, żeby z człowieka zakpić. Też nie raz zdarzyły mi się takie sytuacje!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:15
~ napisał(a):
~ napisał(a):
~--- napisał(a): 1300 ? Hahahahaahahah dobreeeeeee :) Moim zdaniem jesli ktos ma problem z zakupami w tym sklepie powinien isc do innego. Niech stanie jeden z drugim na kasie(nie mowie o monopolu,bo tam mozna sie zajechac) i zobaczymy jaki bedzie cwany.Pracownica prosi o drobne i mimo ze klient ma te drobne,bezczelnie klamie ze nie ma i daje 100zl. Inna sytuacja: dajac pracownicy 200zl(wartosc zakupow 20-30zl) twierdzi ze chce rozmienic wiec nie da drobniej. Spoko... z tym ze po drodze(do Galerii) mija bank,w ktorym zawsze i bez problemu mu je rozmienia. Nikt nie ogarnie tego,jezeli sam nie znajdzie sie na miejscu kasjera...
No bez przesady! Furcza i burcza a my klienci mamy jeszcze po bankach latac bo a noz kasjerka nie bedzie miala wydac. Moze jeszcze napiwki trzeba zostawic kasjerce? Skad wiesz ze klient bezczelnie klamie ze nie ma drobniej-skad wiesz co ma w portfelu???


Bo bezczelnie pokazuje, że ma, żeby z człowieka zakpić. Też nie raz zdarzyły mi się takie sytuacje!


Kasjer powinien być przygotowany do pracy i dbać aby w kasie miał odpowiednią ilość bilonu i banknotów o niższych nominałach.
Tak na marginesie drobna uwaga i pytanie: Dlaczego w każdej Biedronce kasjerzy zawsze proszą klientów o drobne a np. w Kauflandzie nigdy lub bardzo rzadko? Wszystko bowiem zależy od organizacji pracy sklepu. W dobrze zarządzanych sklepach ksjerzy są zawsze przygotowani na wydanie reszty gdy klient płaci banknotem o duzym nominale.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zuza niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:33
kwestia drobnych przykład klient ma do zapłaty13,87zł kasjerka prosi o drobne klient otwiera portfel i okazuje się że ma 13,87zł w samych drobnych i nie raz zostawia je kasjerce zamiast rozmieniać np stówke. pracownicy muszą prosić w nie jednym sklepie o drobne. nawet jeśli kierownictwo coś załatwia na rozmianki to bez tego żebrani z 40min kobietka miałaby pustą kasetke lub szybciej.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:39
Powtarzam: w Kauflandzie nie "żebrają" o drobne. Inną sprawą jest bezczelność niektórych kasjerek polegająca na jawnym zaglądaniu do portfeli klientów i domaganie się na tej podstawie "drobnych".
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~halszka niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:52
święta prawda..
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zuza niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 21:57
irytujące są teksty klientów" pani musi... pani powinna... pani nie może... ja chce!" ludzie wiedzą co mają robić, nawet jak czegoś nie wiedzą w danym momencie ( np gdzie konkretnie leży jakiś płyn lub czy jest taki a taki towar danej firmy a klienci i tak chodzą po całym sklepie) bo nie ma czasu sie dowiedzieć bo trzeba rozładowac kolejke itp to słychac sapanie stekanie itp. a jak pracownik weżnie wydech to ukamienowac go chcą bo jest opryskliwy i nie uprzejmy.nawet jak nic nie powie do klienta i prawidłowo zrobi swoje oddychac nie wolno, na przerwe na spokojnie też pojśc bo babka pamiętająca czasy komuny powie "w pracy to sie pracuje a nie po sklepie spaceruje" z wielkim oburzeniem.tylko że jak ktoś potrzebuje meliske zażyc to jak ma pracowac?nietkórzy chyba nie pamiętają lub wogóle nie wiedzą jak to jest pracowac.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zuza niezalogowany
29 sierpnia 2015r. o 22:07
nikt na siłe nie weźmie tych drobnych od klienta a portfele klienci nie raz sami też otwierają i mówią zeby sobie wziąsc lub wysypują na reke.
idealnie byłoby wszędzie móc płacić kartą od autobusu po piekarnie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Anna niezalogowany
4 lutego 2017r. o 12:45
"Klient nasz Pan" chciałoby się rzec,niestety będąc w Polo Market klient czuje się jak intruz,ktory powinien być miły ,wyrozumiały dla pani/pana,ktory za marne pieniądze tyra od rana do wieczora.Wszyscy gdzieś pracujemy i wszyscy powinniśmy robić to w miarę rzetelnie,jesli nieprawidłowości zdarzają się nagminnie powinne być wyciągane konsekwencje.W Polo Market jedną z pań kasjerek w ciągu roku probowala niejednokrotnie mnie oszukać i nigdy nie padło słowo przepraszam.Innym razem byłam świadkiem scysji tejże pani Pauliny z innym klientem.W g mnie zespół tej placówki jest nieudolny.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza