Zauważyłam na własnym przykładzie, że mobilna aplikacja (dla uściślenia: na telefon) Clubcard Tesco wadliwie pobiera kupony rabatowe, tzn. zamiast kodu kuponu na dowolne zakupy pobrała mi kod kuponu branżowego (na zabawki).
W związku z tym system przy kasie odmówił mi trzykrotnie realizacji rabatu na 20 zł. !!!!
Zakupy należało zrobić za min 100 zł. a termin kuponu upływa jutro....
Zatem trzy razy robiłam odpowiednio duże zakupy, a kasa odmawiała realizacji rabatu. Obsługa kas niestety nie miała możliwości sprawdzić co się dzieje.
Dziś dzwoniłam także na infolinię.
Konsultantka z łaską ze mną rozmawiała i zaproponowała, abym ponownie zadzwoniła po upływie terminu ważności kuponu i wówczas "przepisze" mi go na następny okres ... Hm?????
w każdym razie przy korzystaniu z elektroniki przy Clubcard warto sprawdzić zgodność kodu z ewentualnym wydrukiem.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.