Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Uwaga na partaczy z serwisu telefonów mik ze Zgorzeleckiej 7

14407
#mecenaso nieaktywny
25 lutego 2016r. o 18:07
~ napisał(a): Przestań pitoilić.Za 50 zł twój serwisant z 10 letnim stażem,zrobił promocję twojej firmy za paręnaście tysięcy zł.I proszę pamiętać,w tym biznesie to ja jestem ,,Pan''Jak wchodzę to masz wstać i się mną zainteresować .Jak nie to idę obok.Po lewej i po prawej od was jest konkurencja.Mam pieniądze.Płacę.Oczekuję szacunku.A jak ci się nie podobam to wywieś baner kogo nie obsługujecie.
no i fakt,,podaj swoją fotkę ku przestrodze w innych punktach usługowo/handlowych aby Cię omijano szerokim kołem bo nikt takiego klienta nie będzie witać z fanfarami,,wszyscy jesteśmy tylko ludżmi i wszystkim zdarzają się dobre i złe dni :] :]


Dopisane 25.02.2016r. o godz. 18:07:

podać sobie rękę i spoko i bez nerwów ,sprawę można wyprostować
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
25 lutego 2016r. o 18:49
,, bo nikt takiego klienta nie będzie witać z fanfarami,,

A co to ,jakiś dziwak'' ? Płaci i wymaga,co w tym dziwnego ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~!! niezalogowany
25 lutego 2016r. o 22:00
Do ~Marcin tak sie sklada ze to byla druga folia bo pierwsza okazala sie byc za duza wiec ów pracownik dopiero przy naklejaniu stwierdzil ze ona nie pasuje bo jest za duza a jakbym chciala zpiepszyc telefon i to nie tani nieszła bym do serwisu tylko sama nakleila tę folie!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~K niezalogowany
25 lutego 2016r. o 22:35
Przeprosić lepiej właściciela i pracowników sklepu sam sobie głęboki dołek powoli kopiesz
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2987
#Nightmare nieaktywny
26 lutego 2016r. o 8:08
~ napisał(a): Przestań pitoilić.Za 50 zł twój serwisant z 10 letnim stażem,zrobił promocję twojej firmy za paręnaście tysięcy zł.I proszę pamiętać,w tym biznesie to ja jestem ,,Pan''Jak wchodzę to masz wstać i się mną zainteresować .Jak nie to idę obok.Po lewej i po prawej od was jest konkurencja.Mam pieniądze.Płacę.Oczekuję szacunku.A jak ci się nie podobam to wywieś baner kogo nie obsługujecie.


Ale persona. Z takiego "Pana" to mój dziadek na konia wsiadał.


Dopisane 26.02.2016r. o godz. 08:08:

~ napisał(a): ,, bo nikt takiego klienta nie będzie witać z fanfarami,,

A co to ,jakiś dziwak'' ? Płaci i wymaga,co w tym dziwnego ?


W jednym ze sklepów komputerowych w B-c byłem traktowany jak każdy przeciętny klient, zwykłe "dzień dobry" i tyle. Raz tak się złożyło, że załatwiałem ważną sprawę, włożyłem garnitur, do tego neseser z dokumentami. Potrzebowałem akurat taśmy do HDD, więc wstąpiłem do tego samego sklepu. Wiecie co? Momentalnie znalazł się koło mnie sprzedawca i zaczął prezentację laptopów stojących w gablocie :D

Ja nie oczekuję tego, że właściciel sklepu będzie na wejściu rozwijał przede mną czerwony dywan. Wchodzę, kupuję, wychodzę. Niestety sporo osób tego nie rozumie, zwłaszcza starsze osoby w marketach. Nie mogą czegoś znaleźć, to całą żółć wylewają na obsługę sklepu, często zatrudnioną na śmieciowej umowie za psie pieniądze.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Tommy niezalogowany
26 lutego 2016r. o 11:32
Pracuję w firmie komputerowej jako sprzedawca. I powiem wam, że nie raz mam takie przypadki kiedy przychodzi klient z jakimś tam sprzętem kupionym nie u nas (internet albo inny sklep). Prosząc o sprawdzenie czy działa albo z inną usterką. Wtedy informujemy, że koszt sprawdzenia to 20zł. I w tym momencie zaczynają się schody. Wtedy klient z pretensjami do nas "jak to przecież to dla was tylko chwila, a Wy chcecie 20 zł?!"...

Tak jak każda działalność musimy jakoś zarabiać i z czegoś żyć. Nic nie ma za darmo. Dużo ludzi tego nie rozumie i są wonty i pretensje. To chyba nasza polska mentalność, że wszystko chcemy za darmo.

Ale nawiązując do tego sklepu i tego tematu. Jestem ich stałym klientem, łącznie kupiłem już u nich 3 telefony. Pierwsze dwa telefony działają do dzisiaj, żona i córka są zadowolone z doradztwa jak i z telefonów. Z trzecim telefonem miałem problemy. Kupiłem fabrycznie nowy Samsung S4, dotyk nie działał prawidłowo (raz działał raz nie). Przeszedłem do nich aby zgłosić tą reklamację. Wtedy Pani powiedziała mi , że muszą to sprawdzić bo na szybkiego nie da się tego stwierdzić. Przyjęła go do reklamacji. Po 4 godzinach ta Pani do mnie zadzwoniła , że faktycznie po godzinnej zabawie z telefonem owe usterki występują. Poprosiła mnie abym dostarczył jej dowód zakupu i gwarancję a oni wszystko już załatwią z serwisem. Po dwóch tygodniach odebrałem telefon naprawiony przez serwis zewnetrzny. Po tym wszystko było już ok i działa po dziś dzień. Nie mogę narzekać na obsługę bo zostałem potraktowany indywidualnie i z uprzejmością. Wiadomo sklep nie produkuje tych telefonów tylko inna firma a to tylko elektronika i ma prawo się zepsuć. Ale po to mamy gwarancję.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 lutego 2016r. o 13:09
Nightmare napisał(a):
~ napisał(a): Przestań pitoilić.Za 50 zł twój serwisant z 10 letnim stażem,zrobił promocję twojej firmy za paręnaście tysięcy zł.I proszę pamiętać,w tym biznesie to ja jestem ,,Pan''Jak wchodzę to masz wstać i się mną zainteresować .Jak nie to idę obok.Po lewej i po prawej od was jest konkurencja.Mam pieniądze.Płacę.Oczekuję szacunku.A jak ci się nie podobam to wywieś baner kogo nie obsługujecie.


Ale persona. Z takiego "Pana" to mój dziadek na konia wsiadał.Dopisane 26.02.2016r. o godz. 08:08:
~ napisał(a): ,, bo nikt takiego klienta nie będzie witać z fanfarami,,

A co to ,jakiś dziwak'' ? Płaci i wymaga,co w tym dziwnego ?


W jednym ze sklepów komputerowych w B-c byłem traktowany jak każdy przeciętny klient, zwykłe "dzień dobry" i tyle. Raz tak się złożyło, że załatwiałem ważną sprawę, włożyłem garnitur, do tego neseser z dokumentami. Potrzebowałem akurat taśmy do HDD, więc wstąpiłem do tego samego sklepu. Wiecie co? Momentalnie znalazł się koło mnie sprzedawca i zaczął prezentację laptopów stojących w gablocie :D

Ja nie oczekuję tego, że właściciel sklepu będzie na wejściu rozwijał przede mną czerwony dywan. Wchodzę, kupuję, wychodzę. Niestety sporo osób tego nie rozumie, zwłaszcza starsze osoby w marketach. Nie mogą czegoś znaleźć, to całą żółć wylewają na obsługę sklepu, często zatrudnioną na śmieciowej umowie za psie pieniądze.


POchwal się jak skończył dziadek.To był jego koń ? Jak traktował służbę to już się pochwaliłeś.Mieliście stadninę ,hodowlę ,wyścigi itd,itp.? Normalne Pany.Nigdy się nie chwaliłeś że pochodzisz z arystokracji.To zaszczyt dla Bolca. :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~K niezalogowany
26 lutego 2016r. o 14:26
To napisz ośle odrazu ze właściciela sklepu dziadek ganiał twojego dziadka zostało tobie w genach miałeś trudne dzieciństwo jak twój ojciec i masz problem trafiła się tobie okazja za 5 zł i teraz będziesz p.i.e.r.d.o.l.i.l to samo w kółko nic nie poradzisz ze jesteś tępy twoje przeznaczenie
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.