Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Śmiertelny wypadek w Wilczym Lesie
~wiolka niezalogowany
24 lutego 2016r. o 10:04
Bardzo przykro kiedy tak nagle życie śię konczy wyrazy współczucia dla rodziny
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~3 niezalogowany
24 lutego 2016r. o 11:39
bardzo bardzo przykre
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Xxx niezalogowany
24 lutego 2016r. o 16:32
Ludzka tragedia wyrazy współczucia :(
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~d niezalogowany
24 lutego 2016r. o 16:33
jakbym czytal wiadomosc od swojej bylej xD
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 lutego 2016r. o 19:35
....i co z tego ,że człowiek jedzie ostrożnie,uważa,stosuje się do znaków i przepisów drogowych jak inni kierowcy jadą jakby byli królami dróg,nie zważają na nic tylko swoją głupotę.Jestem kobietą ,jeżdżę ostrożnie,bardzo dobrym jestem kierowcą -nie raz już to usłyszałam od ludzi.Jestem mamą i zawsze kiedy wyjeżdżam w drogę -a jeżdżę dużo-proszę Boga o szczęśliwy powrót do domu.,,niestety nie każdemu się to udaje...Wczoraj wracając do domu dojeżdżałam do terenu zabudowanego więc zwolniłam do odpowiedniej prędkości,za mną jechał właśnie taki nieodpowiedzialny kierowca,jak się za chwile przekonałam.Dojechał do mnie bardzo szybko,znad przeciwka jechał samochód który był już blisko i to bardzo a ten dojeżdżając zaczął mnie od razu wyprzedzać ;( po prostu widziałam już zderzenie aut....bezmyślny nawet nie miał ochoty zaprzestać ..,wcisnęłam hamulec ,żeby zdążył po prostu.Kierowca znad przeciwka coś mu pokazał ręką ,ja tylko głową pokiwałam i mało serce mi nie wyskoczyło....To jest okropne ,że właśnie przez takich niewinni ludzie giną ;(
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
13826
#regeneration nieaktywny
24 lutego 2016r. o 20:03
Dlatego ja zawsze gdy czekam by skręcić w lewo mam koła wyprostowane, na wypadek jakby ktoś z tyłu mnie uderzył, zeby nie iść na czołówke, niby nic takeigo, a może uratować mnie i komuś życie.