T-Mobile, Plus, Orange w Carrefour- Co myślicie o "jakości obsługi" ?
#PanJanusz nieaktywny 13 maja 2016r. o 16:11
Tak jak w temacie, ja ostatnio szukając nowej oferty na telefon komórkowy przeszedłem się do Carrefour w wyżej wymienionym celu. Jakość obsługi totalne dno, już nie wspomnę, że Pan w T-Mobile i Panie z Plusa totalnie nic nie wiedzą na temat nowej technologii. Mało tego, żeby chociaż zachowali się jak sprzedawcy, nie wiem spytać czy szukam czegoś na mixa albo na czym mi zależy. Zero zainteresowania. Byłem u młodej blond Pani z Plusa dopytać się o parę rzeczy związanych z Cyfrowym Polsatem to to już całkiem mnie załamało, nie dość, że wprowadziła mnie w błąd to jeszcze bezczelnie zgrywała, że wie lepiej. Po czym poszedłem do Centrum Cyfrowego Polsatu obok galerii i tam mi Pan wszystko ładnie wyjaśnił. Z tych wszystkich
salonów najlepiej wypadł według mnie Orange, ponieważ tam była miła obsługa w miarę znająca się na technologii.
T-Mobil w Carrefouf to porażka , obsługa widząc ,ze ktoś czeka ,maksymalnie przedłużaja rozmowe z klientem. Czekając na swoją kolej nie ma tam zadnego krzesła gdzie można byłoby te 3o minut oddczekać. Mam wrażenie , że kazdy klient to dla nich katorga.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.