Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Sami swoi z Czernej
~~ niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 21:57
~~ napisał(a): Merytorka idź spać. To jest mój argument. Szkoda internetu na twoje podpierduchy.

Wetowcy dajcie już spokój z tą Czerną lepiej zajmijcie się kontrowersyjną sprawą przyłączy kanalizacyjnych ponieważ wyczytałem ,że Hydro Tech nie słusznie pobierał po 1400 zł za owe przyłącza.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~3c niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:28
A ja wiem że HT nikogo nie zmuszal do robienia przyłacza za ich pośrednictwem.

Ale ok czekam na megaaferę
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:29
~~Wg. Pana to mało? napisał(a): Wg. Pana zamiast pouczenia winni dziadkom wystawić mandat do zapłaty.
Starym, schorowanym?
Może i mogli.
Nie znam się na tym.
Może coś więc powiedziałby jakiś prawnik a nie milicjant?
Bądź Pan miłosierny. Pouczenie wystarczyło.
Chyba już nie wzywali?


Czy tak nisko oceniasz poziom intelektualny internautów? i przestań czepiać się ojca burmistrza.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~3c niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:39
Lechosław daj juz sobie na wstrzymanie
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:44
~~3c napisał(a): A ja wiem że HT nikogo nie zmuszal do robienia przyłacza za ich pośrednictwem.

Ale ok czekam na megaaferę


Tak, tak. Zawierali porozumienia i umowy zlecenia.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:47
Bardzo sprytnie. Teraz wychodzi że ludzie robili to dobrowolnie i nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~jo niezalogowany
13 sierpnia 2017r. o 22:50
Dokladnie tak.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Strona 31 niezalogowany
14 sierpnia 2017r. o 8:06
Strona 31 "Wystarczy dac po lapach".
Polecam.
Halo, Houston mamy problem!!!

A kto to Lechoslaw?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.