Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Wesele i ślub - foto, oprawa muzyczna i inne usługi

~ niezalogowany
6 kwietnia 2014r. o 15:07
Witam chciałabym się dowiedzieć czy ktoś mial lub był na weselu z zespołem pireus?? z góry dziękuje za info
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Dedektyw niezalogowany
6 kwietnia 2014r. o 18:20
~Zbyszek napisał(a):
~boro napisał(a): kilka kawałków zespołu BIANCO
http://www.pfaf.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=88


Jestem fotografem z Legnicy czesto spotykam rozne zespoly na weselach
Podziele sie swoimi spotrzezeniami z Bolecnautami na temat zespołow z tych filmow
Stece: -Totalna wiocha brrrrrrrrrrrr
Bianco: 2 chłopy bez wokalistki z lichym sprzetem bez swiatel i spiewajacy samą wioche
Policjanci : Troche lepsze wrazenie ale do gotowego podkladu dogrywaja i to wyszło tragicznie
Na zywo: Basista pijany siedzi podczas wystepu a jak wstanie to sie kiwa
Bolero :skoro przy Bałkanicy tak mało osob sie Bawi to po prostu kiepsko bawia ludzi
zespól Bad: zdecydowanie najlepszy z nich wszystkich
Bardzo dobre swiatła troche gorzej z wykonaniem
Zespól Adagio
Słuchajac wokalisty miałem wrazenie ze ktos strzela z karabinu maszynowego Tragedia tak skopanej"szalonej" to niesłyszalem
reasumujac najlepszy z nich wszystkich zespól Bad
a najgorszy Zespól to Bianco I Stece

Czy w okolicach Boleslawca nie ma lepszych zespółow To moze warto siegnac dalej np Legnica ,Zgorzelec Jelenia Góra


Zbyszko z Legnicy, równo im dowaliłeś w jakim zespole grasz?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Dedektyw niezalogowany
6 kwietnia 2014r. o 18:20
~Zbyszek napisał(a):
~boro napisał(a): kilka kawałków zespołu BIANCO
http://www.pfaf.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=88


Jestem fotografem z Legnicy czesto spotykam rozne zespoly na weselach
Podziele sie swoimi spotrzezeniami z Bolecnautami na temat zespołow z tych filmow
Stece: -Totalna wiocha brrrrrrrrrrrr