Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

paznokcie żelowe dla początkujących

~Monika niezalogowany
31 sierpnia 2013r. o 15:50
Witam. Od jakiegoś czasu robię sobie paznokcie żelowe (u kosmetyczki). Jednak zastanawiam się czy jestem w stanie nauczyć się sama? Jak to wygląda od strony ekonomicznej? Chodzi mi o kupienie zestawu żeli, jednej lampy itp...Proszę o rady dziewczyny które same robią sobie paznokcie :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~anetta niezalogowany
31 sierpnia 2013r. o 17:17
Ja robie sobie sama juz 2 lata. Kupilam lampe od kolezanki za 40 zl. Zel kupuje na allegro za 18zl. Jeden wydatek na poczatku ale potem oszczednosc wielka. Nie wychodza mi super profesjonalnie ale na 3 tyg. Wystarczaja.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Monika niezalogowany
31 sierpnia 2013r. o 17:25
A możesz mi polecić co powinnam kupić, jakiej marki żeli używasz? Jestem zupełnie zielona..Sama się nauczyłaś..?Na allegro jest tyle produktów że głowa boli..Będę wdzięczna za każdą radę..
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Monika niezalogowany
31 sierpnia 2013r. o 17:46
A możesz mi polecić co powinnam kupić, jakiej marki żeli używasz? Jestem zupełnie zielona..Sama się nauczyłaś..?Na allegro jest tyle produktów że głowa boli..Będę wdzięczna za każdą radę..
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Monika niezalogowany
31 sierpnia 2013r. o 17:54
A możesz mi polecić co powinnam kupić, jakiej marki żeli używasz? Jestem zupełnie zielona..Sama się nauczyłaś..?Na allegro jest tyle produktów że głowa boli..Będę wdzięczna za każdą radę..
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1799
#koehl nieaktywny
1 września 2013r. o 11:44
witam,

jak chcesz wiedzieć co potrzebne to zadzwoń to ci powiem i pomogę
ale jest to spory wydatek na początek i dużo ćwiczenia
moj tel 783270399
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~MAKE UP & NAILS niezalogowany
1 września 2013r. o 12:56
SUPER PROMOCJA!!!!!!!!HYBRYDY ZA 39 ZL!!!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~MAKE UP & NAILS niezalogowany
1 września 2013r. o 13:05