ala54 napisał(a): wysłałam towar dobrze zapakowany, oklejony OSTROŻNIE i ubezpieczony na 100zł. ........ która przyszla jest wgięta wraz z kartonem i jej nie przyjmuje i
kupujący będzie oczekiwać zwrotu pieniędzy,
Nie mam zamiaru nikogo naciągać, ale też chcę wiedzieć co jest dla mnie najbardziej korzystne.Czy poprostu olać to, bo przecież towar został wysłany w stanie idealnym.
Przesyłka, której odbiorca nie przyjął, ze względu na jej uszkodzenia w czasie transportu, zostanie do Ciebie zwrócona. Twoja rola i interes w tym, żeby żądać od firmy przewozowej odszkodowania za uszkodzenie przesyłki.
Skoro przyjęto ją od Ciebie, to oznacza, że była cała. Przewoźnik odpowiada w tej sytuacji za wszelkie uszkodzenia przesyłki.
Druga sprawa. Gdy przesyłka wróci do Ciebie, to powinnaś zwrócić kupującemu pieniądze, które jak rozumiem wpłacił Tobie na konto.