Od ponad tygodnia nie mam internetu z Dialogu. Zdarza się to już kolejny raz. Podobno gdzieś został zerwany światłowód, ale moi znajomi mają internet. Sama już nie wiem, czy to naprawdę jakas awaria, a może mam coś z routerem??? Czy ktoś z Was Bolecnauci ma takie problemy z internetem z Dialogu? Nie wiem, czy wzywasć kogoś do sprawdzenia routera, bo ja się nie znam :(
~Łowca absurdów niezalogowany 25 listopada 2013r. o 16:04
Odłącz router, podłącz bezpośrednio komputer z modemem i zobacz, czy masz internet. Jak nie masz to dzwoń na infolinię. Jak masz, to skonfiguruj router jeszcze raz.
jako masz modem ? jak czarny kwadratowy to zadzwoń na infolinie. u mnie byl majster i wymienił na jakis biały i działa bez zarzutu; a wczesniej z tydzien mi co chwile rozlaczał aż padł na pare dni.
Spoko jest już ,tydzień temu nie było.Pokierowałabym Cię bo widocznie tak jak mi automatycznie sam Ci sie nie włączy ale nie pamiętam jak to robiłam.Zadzwoń pod numer 756412924 pokierują Cię ale miej włączonego kompa bo musisz wejść w panel sterowania i przygotuj sobie hasło które wpisywali przy instalacji.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.