Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Piszą do Relicha: Zostaliśmy zlekceważeni
~ niezalogowany
9 lipca 2014r. o 13:30
~ napisał(a): Wróblewski nie zmartwychwstanie a ludzie są tak podzieleni że każdy patrzy żeby coś oblizać dla siebie ,rządzący mają ten atut że rozdają karty które są znaczone.Jednak liczę że kiedyś ludzie zmądrzeją i powiedzą dosyć.


Mam nadzieję, że w wyborach będą głosować nie tylko ci, którzy korzystają z rozdanych znaczonych kart. Ostatecznie liczba kart w talii jest ograniczona i nie dla wszystkich wystarczy, ale może warto mieć władzę, która rozdaje karty uczciwie ludziom pracującym dla dobra ogółu, a nie tylko dla własnej korzyści i kolesiostwu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
9 lipca 2014r. o 13:57
Panem Wróblewskim prosze sobie gęby nie wycierać bo takiego porządnego gospodarza gminy Nowogrodziec już mieć nie będzie !

Gdyby zył zapewne nie pozwolił by na rozbiór SURMINU na tzw.firmy "córki" ,które szybciutko przejęli prywatni właściciele...
Surmin w tamtym czasie był "ojcem i matką " gminy ...

Dlaczego Surmin słuzy teraz obcemu kapitałowi ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
9 lipca 2014r. o 14:33
~www napisał(a): Teraz pojechał do Bośni witać pielgrzymów z Kunowej czytaj Czernej ciekawe za czyje pieniądze .


A...to po to były te cegiełki na środki czystości dla Boseńców ...?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
9 lipca 2014r. o 18:17
Wróblewski to był Człowiek z klasą, obecny mógłby mu buty czyścić :P
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
9 lipca 2014r. o 23:02
~ napisał(a): Panem Wróblewskim prosze sobie gęby nie wycierać bo takiego porządnego gospodarza gminy Nowogrodziec już mieć nie będzie !

Gdyby zył zapewne nie pozwolił by na rozbiór SURMINU na tzw.firmy "córki" ,które szybciutko przejęli prywatni właściciele...
Surmin w tamtym czasie był "ojcem i matką " gminy ...

Dlaczego Surmin słuzy teraz obcemu kapitałowi ?


Proszę czytać ze zrozumieniem. Nikt złego słowa o Panu Wróblewskim nie napisał.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~nie zlekceważony!!!!! niezalogowany
10 lipca 2014r. o 9:23
szkoła w remoncie i sala gimnastyczna będzie też!

A A A POL


URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODŹCU


Strona główna > Zamówienia publiczne > Budowa sali gimnastycznej w Wykrotach


Menu użytkownika

O nas













Prawo i prace legislacyjne


Strategie, programy, plany
Zamówienia publiczne


Informacja publiczna do ponownego wykorzystania
Rejestry, ewidencje, archiwa
Jednostki organizacyjne
Inspekcje, służby i straże
Linki
Instrukcja obsługi
Praca


Dostęp do informacji niezamieszczonej w BIP

Kontrola
Ogłoszenia
Kontakt
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Pomoc

Przetargi - nieruchomości



Zamówienia publiczne


wróć do wyszukiwarki
subskrypcja metadane
Tytuł zamówieniaBudowa sali gimnastycznej w Wykrotach Przedmiot zamówieniaOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Rodzaj ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu Tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony Wadium50.000,00 PLN OgłaszającyGmina Nowogrodziec WojewództwoDOLNOŚLĄSKIE Powiatbolesławiecki Ulicarynek Rynek Numer budynku1 Data publikacji od2014-07-07 Data publikacji do2014-08-31 Termin składania ofert2014-07-22 10:00 Numer zgłoszenia226796 - 2014

Nowogrodziec: Budowa sali gimnastycznej w Wykrotach
Numer ogłoszenia: 226796 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380660, faks 75 7316416.
•Adres strony internetowej zamawiającego:www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa sali gimnastycznej w Wykrotach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo - socjalnym przy Szkole Podstawowej w Wykrotach. Zamówienie obejmuje następujące prace: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) roboty ziemne; c) betonowanie i zbrojenie; d) roboty izolacyjne; e) roboty murowe; f) drewniana konstrukcja dachu; g) wykonanie pokryć dachowych, wentylacja; h) stolarka i ślusarka; i) tynki wewnętrzne, okładziny ścian, malowanie; j) posadzki; k) elewacje; l) wyposażenie sali gimnastycznej; m) wykonanie drogi pożarowej; n) roboty sanitarne; o) roboty elektryczne; p) pozostałe roboty w tym m.in. przeniesienia placu zabaw, ogrodzenie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.21.42.10-5, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.45.00.00-6, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie żąda żadnego dokumentu.
•III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych, do użytkowania których niezbędne było uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, na wartość nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł każda. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca złoży w ofercie wypełniony załącznik nr 3 do IDW (oryginał) Wykaz wykonanych robót - minimum dwie roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych, do użytkowania których niezbędne było uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, na wartość nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł każda oraz załączy dowody określające, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.
•III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie żąda żadnego dokumentu
•III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawca powinien zapewnić: Kierownika Budowy dysponującego odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego (branża konstrukcyjno-budowlana); Kierownika robót sanitarnych - z uprawnieniami do kierowania robotami w branży instalacyjno - sanitarnej; Kierownika robót elektrycznych - z uprawnieniami do kierowania robotami w branży elektrycznej. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie wypełniony załącznik nr 4 do IDW (oryginał) oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierowników robót).
•III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł (przedmiotowa wartość podana przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert). Wykonawca powinien posiadać średni roczny przychód netto nie mniejszy niż 1 000 000,00 zł za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. Wykonawca powinien posiadać wskaźnik bieżącej płynności finansowej za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres działalności jest krótszy, za ten okres, na poziomie nie mniejszym niż 1,2 liczony w następujący sposób: Aktywa bieżące/zobowiązania bieżące. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą: - opłaconą polisę na co najmniej 2 000 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na co najmniej 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających średni roczny przychód netto nie mniejszy niż 1 000 000,00 zł za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres oraz wskaźnik bieżącej płynności finansowej za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres działalności jest krótszy, za ten okres, na poziomie nie mniejszym niż 1,2 liczony w następujący sposób: Aktywa bieżące/ zobowiązania bieżące; - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
•sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (należy dołączyć do oferty oryginały pełnomocnictwa lub kopie poświadczone notarialnie), c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) kosztorys ofertowy ceny ryczałtowej obejmujący wszystkie pozycje przedmiaru robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy, 2) wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także pożaru lasu - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 3) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 4) wystąpienie siły wyższej, 5) wystąpienie zmian w przepisach prawa, 6) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 7) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, 9) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 10) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 11) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 12) wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych, 13) modyfikacja wysokości faktur do środków finansowych dysponowanych przez Zamawiającego w poszczególnych latach, 14) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu zapłaty za wykonane roboty. Zamawiający może zapłacić Wykonawcy w 2014, 2015 roku kwoty większe niż określone w pkt. 5.4, jednak nie więcej niż wysokość środków przeznaczonych na przedmiotową inwestycję w danym roku budżetowym, pod warunkiem wykonania kompletnych pozycji robót, 15) w sytuacji, gdy Wykonawca ukończy realizację zadania w 2015 roku dokonany zostanie bezusterkowy odbiór końcowy, Zamawiający może dokonać zapłaty za fakturę końcową pod warunkiem posiadania środków finansowych. W przypadkach, o których mowa powyżej, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o: 1) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień dodatkowych na roboty budowlane, 2) czas trwania warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także ugaszeniu pożaru lasu, 3) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 4) czas trwania siły wyższej, 5) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w przepisach prawa, 6) czas trwania działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, 7) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, 9) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., 10) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, 11) czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodziec.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec Pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec Pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



BURMISTRZ

Robert Relich












Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 lipca 2014r. o 9:31
A może napiszesz ile lat prosicie się o te konieczne inwestycje,przecież to żadna łaska bo jesteście największą wioską w gminie a oświata jest zaniedbana.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~do "nie" zlekcoważonego niezalogowany
10 lipca 2014r. o 10:09
Naucz czytać się tekst ze zrozumieniem. List jest odnośnie wieloletnich pustych deklaracji w sprawie drogi.

Njezlekcoważony opublikuj jeszcze informacje o kolejnej przebudowie drogi w Gieraltowie. Tam jednoczący burmistrz nie pozwala sobie na publiczne stawianie mieszkańcom wyboru sala dla szkoly albo droga.
Wy kłóćcie sie bedzie łatwiej wami zarządzać.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Oferta edukacyjna szkół powiatu bolesławieckiego