Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

przychodnia na staszica

~pacjent niezalogowany
15 lutego 2014r. o 10:59
niedawno przeprowadzilem do b-c zapisalem siebie i rodzine do przychodni na staszica. wobec powyzszego mam pytanie czy ja jestem przewrazliwiony czy lekarze tam pracujacy sa delikatnie mowiac ... nie wiem ... w du... maja wszystko. najbardziej chodzi mi o pediatrów p. Pumichter(nie wiem czy dobrze napisalem) to sam siebie juz przechodzi, totalny brak zaangazowania, chyba brak wiedzy albo zwyczajnie ma wszystko w d... gdzie w takim razie leczyc dzieci bo stary to jeszcze przejdzie ale dzieci to co innego
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3118
#sylvia nieaktywny
15 lutego 2014r. o 14:24
Ja z tamtej przychodni przepisałam się właśnie z powodu dr. Pomichtera. Masakra on już nie powinien leczyć!!! Tym bardziej dzieci :> :|
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~@ niezalogowany
15 lutego 2014r. o 14:29
Najlepiej zapisz rodzine do nowej przychodni na Dolnych Młynach ztyłu starego Stomadentu. Zabieraj rodzine jak najpredzej ze staszica
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
15 lutego 2014r. o 14:44
~@ napisał(a): Najlepiej zapisz rodzine do nowej przychodni na Dolnych Młynach ztyłu starego Stomadentu. Zabieraj rodzine jak najpredzej ze staszica

racja i to zrob jak najszybciej
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~adi niezalogowany
15 lutego 2014r. o 16:14
ja sie przenioslem do stomadentu , i nie ma problemu z powtorkami lekow , nie ma kolejek ogolnie jak narazie jestem zadowolony , i jeszcze mam znizke w aptece
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mama niezalogowany
15 lutego 2014r. o 18:23
Ja tam tez naleze i tez staram sie unikac tego lekarza, byc moze wiek albo brak doszkalania sie, nie wiem dziwi mnie biernosc wlascicieli przychodnie przeciez widza ze kazdy chce do dr.Kaczynskiej a u niego praktycznie pusto!!!??? Kiedys to byl jeden z najlepszych lekarzy wg.opowiadan moich rodzicow......
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~tez mama niezalogowany