Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Ja jestem synem rolnika
10114
#alter nieaktywny
16 marca 2014r. o 14:55
Pan Piechociński miał strach w oczach :)

<b> Poezja Królową Sensytywnego Życia. </b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~agent ubezpieczeniowy Tomek niezalogowany
16 marca 2014r. o 14:58
może zobaczył banderowca na sali?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2161
#fobiak nieaktywny
16 marca 2014r. o 15:28
taka paplanina przedwyborcza, bez zadnych nowych rozwiazan i ciekawych propozycji, natomiast duzo jak innych zmusic do glosowania. piechocinski powiedzial (dziwne, ze tylko ja go slucham dokladnie): nie bedzie sukcesu kolegi prezesa, jesli ci, ktorzy go nie wybrali w niego nie beda inwestowac, nie beda z niego zdejmowac ciezarow, nie beda jemu dawali..."

nie ma znaczenia, czy jakies wybory sie odbyly czy nie, "jesli ci ktorzy go nie wybrali" to i tak musza w niego inwestowac, musza za niego odwalac czarna robote
nie wybralem bo go nie chcialem, to dlaczego mam sie przyczyniac do jego osobistego sukcesu, ci ktorzy go nie chca, zapalca za to drogo?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
16 marca 2014r. o 15:55
Piechociński stracił u mnie miano poważnego polityka gdy na konwencji wyborczej PSL-u pajacował z klękaniem i przysięganiem. To pozer i mierny polityk. :/
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2438
#rafi nieaktywny
16 marca 2014r. o 15:59
Niech dalej zaczynają, z ruskimi to będą mieć problemy ;) sam nasz rząd jest sobie tego winy wpychając się w sprawy nie dotyczące naszego kraju, jestem ciekaw gdyby Polska była na miejscu Ukrainy czy Ukraina by nas tak broniła ;) skoro Rosja zdecydowała że mięsa z Polski i Litwy nie będą brać a reszta krajów UE dostałą pozwolenie to widać że Ruscy się ogryzają jak dal mnie to dobrze że tak się stało wkońcu nasz rząd nauczy się tego aby z Ruskimi nie zaczynać a Tusk i jego elita dalej będą na klaskanie od Amerykanów :D