~ napisał(a): Maxnet, to jakaś kosmiczna technologia? Różni się od tepsy, azartsatu, czy innych dostawców? Nie wiem, bo nie mam tego. Ale chyba konfigurujesz i po sprawie. Nie umiesz, to skontaktuj się z dostawcą usługi :P :D
Masz tu jeszcze ze strony maxnet'u, bo widzę, że umiesz tylko pisać na forum, a nie umiesz szukać
http://www.maxnet.com.pl/pdf/instrukcja_konfiguracji_routera_linksys_wrt54gc.pdf
2. Posiadam ROUTER i Internet nie działa
- zrestartować urządzenie (wyjąć wtyczkę zasilającą od routera, odczekać 5 minut, a następnie z powrotem podłączyć zasilanie),
- upewnić się czy kable są prawidłowo podpięte w poszczególne porty (główny kabel od internetu MUSI się znajdować w porcie Internet lub WAN, reszta kabli od komputerów w pozostałych slotach),
- w przypadku zakupu nowego routera'a prosimy o kontakt z Operatorem, w celu aktywacji Internetu.
- polecamy ustawienie adresacji wewnętrznej państwa Routera na 10.10.10.1 i o poprawnym sklonowaniu adresu poprzednio używanej karty sieciowej.
Jeżeli powyższe czynności nie dadzą pożądanych rezultatów należy skontaktować sie z Operatorem pod numerem 501 579 666. Awarie prosimy zgłaszać w godzinach od 08:00 do 22:00, a po godzinie 22.00 smsem podąc swoje imię i nazwisko, adres oraz opis usterki. Na SMS odpowiadamy następnego dnia.