Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Pracodawcy którzy zatrudniają bez rekrutacji

13158
#packwild nieaktywny
9 lutego 2015r. o 10:53
Nie wiem czy dobrze robię zakładając temat o pracy. Zaraz może być tak ze mnie admin upomni ze od tego są ogłoszenia a nie forum.
Nie chce żeby mi ktoś załatwiał prace , ale może ktoś mi coś 'szepnie' do ucha. Gdzie jest praca ? (zaraz będą komentarze że praca jest wszędzie! jak ty szukasz ze jej nie możesz znaleźć.. itd) Dodaje ogłoszenia ze szukam pracy , przeglądam strony z ogłoszeniami dzwonie za pracą. Co mam jeszcze zrobić żeby zacząć pracować? Miałem rekrutacje , ale kończy się tym samym czyli czekaniem na telefon od pracodawcy.
Pamiętam jeszcze nie tak dawno, szedłem porozmawiać z pracodawcą to rozmowa była krótka: Przyjdź jutro na 7 rano z ciuchami do pracy.. A teraz rekrutacje , kolejne zaproszenie na rozmowę , ile można czekać na prace? Nie mam dużego doświadczenia ale największe doświadczenie mam w pracach:
Pracownik magazynu- komisjoner oraz Brukarz- pomocnik.
Wiadomo dużo jest opinii ze teraz jest taki okres ze nie ma pracy.
Jak ktoś nie chce pracować bo chce sobie odpocząć to niech odpoczywa:) Ja chce pracować i szukam pracy, dajcie jakieś dobre informacje gdzie mam się zgłosić. Nie podawajcie publicznie jak nie chcecie , zawsze można napisać do mnie meila lub sms/tel. Nie wiem czy podawać tu swoje dane , może zobaczę pierw jak zostanie odebrany ten mój temat na forum. (Zeby tylko admin mi go nie skasował)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~pracodawca niezalogowany
9 lutego 2015r. o 12:34
Jaką szkołę kończyłeś? ile masz lat?? w jakim zawodzie szukasz pracy?? czy potrafisz szybko się uczyć nowych rzeczy??
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klucz-nick niezalogowany
9 lutego 2015r. o 12:49