Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Muzeum Ceramiki zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

co za swinia zabila mi kotka!!!!!?

3039
#ESKA nieaktywny
3 maja 2015r. o 13:43
szczerze współczuję :`( mnie spotkało to samo... nasz ukochany kotek był z nami 7 lat i bardzo nam go brakowalo. był wyjatkowy. ale po jakimś czasie przygarnelismy kolejnego bezdomnego. takze prosze jakiegos przygarnąć bo jest ich duzo... na fb boleslawieckie koty są ogloszenia bezdomnych kociakow
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
211
skorn
3 maja 2015r. o 14:42
Kota sie trzyma w domu.

<i>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
12885
#GGG nieaktywny
3 maja 2015r. o 20:23
A ja pani powiem!Jestem kierowcą i nie jedno spotkanie z różnymi zwierzętami już mialem (nie śmiertelnych) lecz zwierzęta nie mają orientacji i zachowują się gwaltownie czyli idą spokojnie gdy nagle coś im odbija i wyskakują na ulicę wprost pod nadjeżdżający samochód.Dlatego jeśli chcesz mieć zwierzaka to go pilnuj na podwórku i nie wypuszczaj na ulicę!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2820
#k1p nieaktywny
3 maja 2015r. o 21:18
Też jestem kierowcą i mam kota wychodzącego na dwór. Niestety, pozwalając mojej kotce biegać po okolicy, liczę się z tym, że może wydarzyć się nieszczęście. Oczywiście byłoby mi ogromnie szkoda, ale pretensje mogłabym mieć tylko do siebie, ponieważ sama zdecydowałam, że mój kot będzie wychodził na dwór.
Z punktu widzenia kierowcy, faktycznie jest tak, jak pisał GGG. Kot czasem wybiegnie znikąd i nie masz czasu na reakcję. Doświadczyłam tego.
Co do sytuacji, że "świnia" odjechała. A co Twoim zdaniem miała zrobić? Ganiać po okolicy i pytać, czyj to był kot? Dzwonić na policję? Zabrać go ze sobą i dać ogłoszenie w necie? Jest jakieś dobre wyjście z takiej sytuacji?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
12917
#infoSS nieaktywny
3 maja 2015r. o 21:30
bez przesady , teraz możesz mieć sama do siebie pretensje że go nie upilnowałaś
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
12980
#kczlk nieaktywny
4 maja 2015r. o 10:47