Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

spec od turbosprezarek

~ niezalogowany
28 maja 2015r. o 16:17
witam,czy znacie jakiegos magika od turbin oraz sterowania nimi?
mowa o audi a4 b5 1.9 tdi 90km ,mechanicy rozkladaja rece a turbo wciaz sie rozlacza.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 maja 2015r. o 7:46
Hej.
Wchodzi w tryb awaryjny?
Niekoniecznie musi byc wina turbiny.
Podlaczany byl pod kompa?
Podaj maila, wiecej info na priv.
Pozdr.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Marek niezalogowany
29 maja 2015r. o 17:47
DOBRA FO JES TO
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~CNC niezalogowany
29 maja 2015r. o 18:13
1 to zatarte kierownice w turbo - do czyszczenie --można zrobić samodzielnie
2 gruszka turbo dziurawa
3 przewody sparciałe i nie trzymają ciśnienia
4 czujnik doładowania

podpiąć pod kompa wag-com sprawdzić błędy, zrobić BS dla turbo i wszystko wyjdzie :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 maja 2015r. o 19:06
CNC to zes sie wykazal, hehe
w 1.9 tdi 90 km nie ma zmiennej geometrii
Do autora.
Podaj maila to Ci powiem co sprawdzic.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 maja 2015r. o 20:48
turbo jest po regeneracji,wszystkie weze sprawdzone,grucha wymieniona,zawor n75 wymieniony,wymieniony takze komputer gdyz zmienialo sie napiecie, turbo rozlacza sie zazwyczaj przy 140km/h wystarczy ze zdejme noge z gazu po czym znow nacisne i turbo znow dziala i tak dookola. vag nie pokazuje bledow,
zgadza sie tu nie ma zmiennej geometrii
o to moj email [email protected]
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 maja 2015r. o 22:24
To co napisales to juz cos wiecej nam mowi.
moze po prostu sztanga turbiny zle wyregulowana.
Tam jest zawor wast gate i jak turbina za mocno pompuje
To ten zawor sie otwiera i upuszcza cisnienie. Moze zle jest ustawione. Skoro piszesz , ze w kompie nie ma bledow to raczej w tryb awaryjny nie wchodzi, bo by blad zostal w kompie. Ale wypadaloby podlaczyc kompa i nie tylko odczytac bledy. Trzeba by sprawdzic parametry pompy wtryskowej , kat wtrysku, i zrobic logi dynamiczne podczas jazdy. Bedzie widac jak pompuje turbo, i co sie dzieje w momencie kiedy sie rozlacza.
Tego pewnie mechanikom sie juz nie chce robic?
Czy na innych biegach przy wyzszych obrotach jak przytrzymasz to tez rozłącza turbine?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 maja 2015r. o 22:28
Czy n 75 zmieniony na nowy, czy moze na inny uzywany?
Sprawdzilbym rowniez podlaczenie wezykow w n75.
Moze po prostu ktos je zamienil jak podlaczal
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.