Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Renault Clio II vs Peugot 206

~ niezalogowany
29 listopada 2014r. o 8:38
~ napisał(a): Peugeot 106 1,4 HDI i nie patrz w stronę Renault.



Nie kupuj Peugeota bo są kiepsko wykończone,,Renówke zdecydowanie tak są bardzo wyciszone,wnętrze nie czeszczy,clio 2 świetne auto,a Peugeot to sam plastik
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 listopada 2014r. o 8:43
~sprzedawca napisał(a): Witam, mam na sprzedaż peugeota 206 2.0 hdi 150KM jakby był Pan zainteresowany to proszę pisać.



wiela pan wołasz za to cudo? i jaki rok?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 listopada 2014r. o 11:17
Dzięki bardzo za wasze opinie, byłem bardziej skłonny do peugota, noale widzę że warto się jeszcze zastanowić. Clio ma silnik DCI natomiast peugot to zwykły diesel, dlatego myślałem też że peugot jest tańszy w naprawach ( no ale nie znam się , dlatego pytam). Dość często spotkałem się na aukcjach internetowym z Clio II która była sprzedawana na części i myślałem ,że właściciele tych aut sprzedają je z powodu bardzo wysokich kosztów napraw w stosunku do ceny pojazdu. Ewentualnie możecie polecić jakiegoś innego diesla w podobnej cenie ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klucz-nick niezalogowany
29 listopada 2014r. o 11:23
toyoya yaris benzyna pali poniżej 5 l benzyny,po co ci diesel jeszcze francuski ?błąd, mam citroena to najgorsze gówno,nigdy już nie kupię europejskiego auta.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 listopada 2014r. o 11:32
~klucz-nick napisał(a): toyoya yaris benzyna pali poniżej 5 l benzyny,po co ci diesel jeszcze francuski ?błąd, mam citroena to najgorsze gówno,nigdy już nie kupię europejskiego auta.


Całkiem niezła opcja z tą Toyotą tylko za kwotę 5-6 tys zł nie znalazłem wersji 5 drzwiowej, a tylko taka mnie interesuje
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 listopada 2014r. o 11:42
Wcześniej myślałem też nad Fordem Focusem
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klucz-nick niezalogowany