Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Roman: spora część nauczycieli zostanie bez pracy
  1914
#Crozzer nieaktywny
3 października 2016r. o 17:45
Mam w nosie nauczycieli. Jak mi w handlu w sklepie to mi radzono idź do Badera albo Guardiana. Też jestem po studiach. Wam też teraz radzę kochani nauczyciele idźcie do badera albo do ponoć wkrótce mającego powstać bigburgera :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
3 października 2016r. o 17:45
~Nauczyciel napisał(a): Tak, pracujemy oficjalnie 18 godzin oraz nieoficjalnie 4 godziny dodatkowo przy tablicy realizując różne zajęcia statutowe za darmo:( korekcyjno-kompensacyjne - uprawnienia zrobiłam za swoją kasę ok 3000 zł w co drugą sobotę i niedzielę przez rok jeździłam za swoją prywatną kasę, koła zainteresowań oczywiście też za darmo, zajęcia wyrównawcze za darmo, studia dające dodatkowe uprawnienia, ale jeszcze nie pieniądze - bo im więcej uprawnień to lepiej. Każde studia podyplomowe to koszt powyżej 3000 zł, nie liczę dojazdu), sprawdzanie prac klasowych i innych prac pisemnych, wycieczki szkolne od 8-18, itp. Więc nie piszcie, że my tylko narzekamy. Dodam, że zasadnicza pensja niedługo będzie taka sama jak najniższa krajowa po tylu latach nauki. Dodam, ze kocham swoja pracę i nie widzę się w innym zawodzie.

Mi za podyplomówki też nikt nie zapłacił. O czym wy (celowo z małej) nauczyciele mówicie???!!! Muszę zapłacić ze swoich!!! Skandal!!!!! Policzcie swoje zarobki w skali roku.... Tak uważam że są za wysokie...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
3 października 2016r. o 18:50
Ja też mam studia i co wielkie nic hahahaha tylko kasa w cerfur mnie chyba czeka albo rossman i jakoś nie płacze żyć za coś trzeba
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
3 października 2016r. o 18:51
Ja też mam studia i co wielkie nic hahahaha tylko kasa w cerfur mnie chyba czeka albo rossman i jakoś nie płacze żyć za coś trzeba
Zgłoś do moderacji Odpowiedz