Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Praca w Weber Hydraulika - opinie

~ niezalogowany
20 kwietnia 2015r. o 18:49
~Operator napisał(a):
~:) napisał(a): jestem operatorem -programista cnc plus rozwiązuje sprawy technologiczne typu przygotowanie produkcji. projektuje w cad , programuje w cam. zarabiam 4 tys. w bolcu. a ludzie pracujacy w WEBER jako operetor cnc , czyli zielony guzik. nic wiecej , zarabiają 2 tys i jeszcze marudzą . opamiętajcie sie. Chcesz zarobić więcej to sie coś naucz a nie marudz. leńistwo.


To malo zarabiasz, bo jako ten " zielony " guzik w Weberze juz zarobkowo cie doganiam.
to powodzenia gościu. żeby ci palec nie odpadł.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
13570
#Anonim13570 nieaktywny
15 lipca 2015r. o 18:38
Napiszcie coś więcej jak jest na spawalni czy jest bardzo ciężko jak tak to w jakim sensie ,dzwiganie czy jakieś duże normy przerobowe .




Dopisane 15.07.2015r. o godz. 18:38:

nikt tam nie pracował , taki słynny zakład ponoć
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
15 lipca 2015r. o 18:46
~ napisał(a):
~Operator napisał(a):
~:) napisał(a): jestem operatorem -programista cnc plus rozwiązuje sprawy technologiczne typu przygotowanie produkcji. projektuje w cad , programuje w cam. zarabiam 4 tys. w bolcu. a ludzie pracujacy w WEBER jako operetor cnc , czyli zielony guzik. nic wiecej , zarabiają 2 tys i jeszcze marudzą . opamiętajcie sie. Chcesz zarobić więcej to sie coś naucz a nie marudz. leńistwo.


To malo zarabiasz, bo jako ten " zielony " guzik w Weberze juz zarobkowo cie doganiam.
to powodzenia gościu. żeby ci palec nie odpadł.
może i doganiasz ale z......sz na 3 zmiany i to jeszcze akord. a ja 8 godzin i domek POWODZENIA. wiem jak tam trzeba sie natyrac. pracowałem tam.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~lipton niezalogowany
15 lipca 2015r. o 18:47
adi74 napisał(a): Napiszcie coś więcej jak jest na spawalni czy jest bardzo ciężko jak tak to w jakim sensie ,dzwiganie czy jakieś duże normy przerobowe .