Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Oferta promocyjna w markecie LIDL

2576
#dejwol nieaktywny
8 lipca 2013r. o 15:14
pracownicy powinni mieć pierwszeństwo w zakupach
a
market powinien tak być zaopatrzony by wszystkim starczyło.
Tematodawca to chyba jakiś młokos nie znający życia :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
4469
#Patrzalski nieaktywny
8 lipca 2013r. o 15:38
dejwol napisał(a): pracownicy powinni mieć pierwszeństwo w zakupach


Pracownicy powinni dostawać wynagrodzenie za pracę :) Promocja jest po to żeby "zwabić " do sklepu klienta .Nie jestem już niestety małolatem :( Znam realia ,ale to nie znaczy ,że muszę podobne praktyki popierać .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
670
ramaj
8 lipca 2013r. o 19:42
Patrzalski napisał(a):
.................. Promocja jest po to żeby "zwabić " do sklepu klienta .......................... .

No właśnie,a co nie zostali zwabieni ?Stali od rana,długo przed otwarciem czyli promocja spełniła swoją rolę.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~gonia niezalogowany
8 lipca 2013r. o 21:02
Jeśli zgadzacie sie ludzie na takie praktyki ze strony personelu to ja mam postulat - niech gazetki z promocjami otrzymują tylko pracownicy marketów.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~?? niezalogowany
8 lipca 2013r. o 21:40
A co powiecie na zachowanie kupujących, którzy zachowują się paskudnie. Nabierają całe wózki towaru, a później to wszystko oglądają , przebierają i rzucają gdzie się da. Nie ważne, że na warzywa, na półki z żywnością , jak bydło , bez kultury i odrobiny przyzwoitości . Niedługo zaczną się tratować i bić.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zniesmaczona niezalogowany
8 lipca 2013r. o 22:03
~?? napisał(a): A co powiecie na zachowanie kupujących, którzy zachowują się paskudnie. Nabierają całe wózki towaru, a później to wszystko oglądają , przebierają i rzucają gdzie się da. Nie ważne, że na warzywa, na półki z żywnością , jak bydło , bez kultury i odrobiny przyzwoitości . Niedługo zaczną się tratować i bić.



Dokladnie, klienci takze powinni sie "jakos" zachowywac w sklepie. A nie jeden wezmie to, nie podoba sie to sru w napoje, kolejny cos innego to sru w pieczywo. Ale nie zaprzeczam ze pracownicy tez nie sa dobrzy. Jezeli chca cos kupic to niech poprosza by ktos przyszedl i im kupil a nie sobie nawynosza a klienci to juz nic. Skoro gazetka ma zwabic klienta by kupic cos, cokolwiek to niech ten towar bedzie. A wy pracownicy wstydxcie sie !!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~hee niezalogowany
8 lipca 2013r. o 22:53
wydaje mi sie ze osoba która załozyła temat sama pewnie wszystko by moment wyniosła jak by miała taka okazje ;)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
9 lipca 2013r. o 0:53
~zniesmaczona napisał(a):

Dokladnie, klienci takze powinni sie "jakos" zachowywac w sklepie.


to już kwestia kultury osobistej ,każdego z nas :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.