Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Piotr Żak: To ja napisałem
~ niezalogowany
24 marca 2014r. o 16:59
(...) Patrząc z boku potwierdzam,że poprawnie powinno się pisać ( w bierniku zaimka "ta") "skończyłam tę szkołę".

Zmoderowano 25.03.2014 godz.15:09 - powód: topposting (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Tak z boku patrząc niezalogowany
24 marca 2014r. o 18:06
(...) To jest oczywista oczywistość:) jak poprawnie powinno być napisane. Patrząc z boku czuć było następnego "anonima", który nie zdzierżył krytyki swojej uczelni i postanowił napisać.....

Zmoderowano 25.03.2014 godz.15:10 - powód: topposting (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~m niezalogowany
24 marca 2014r. o 18:22
nie Kotku, mylisz się ... nie jestem nauczycielem, a co za tym idzie nie pracuję w żadnej ze szkół tym bardziej w bolesławieckim liceum. Mierzi mnie jednak jeśli ktoś pozwala sobie na krytykowanie kogoś nie znając zupełnie tematu, robiąc to tylko po to aby wyrzucić z siebie frustracje. Jeśli jednak musi to robić, niech to przynajmniej robi po Polsku skoro posiada dyplom ukończenia szkoły średniej, a może nawet maturę.

Zmoderowano 24.03.2014 godz.18:30 - powód: usuniete zbedne cytowanie (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 marca 2014r. o 22:03
~ napisał(a): to gwizdala znowy buiega po sadach? bo jest chyba z tego znany, nie?

Strach tam napisać jakikolwiek komentarz,
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
11640
#amgen nieaktywny
24 marca 2014r. o 22:10
~ napisał(a):
~ napisał(a): to gwizdala znowy buiega po sadach? bo jest chyba z tego znany, nie?

Strach tam napisać jakikolwiek komentarz,


A to dlaczego? Z tego co wiem większość jakiejkolwiek krytyki jest odcedzana przez sito moderatorskie. Ale żeby był "strach tam napisać" to już chyba duża przesada.


Dopisane 24.03.2014r. o godz. 22:10: