Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Ciągłe problemy z dialogiem - RATUNKU!

4887
#MKSZG nieaktywny
1 czerwca 2014r. o 13:48
Drodzy Bolecnauci pomóżcie!
Dwa miesiące temu dialog miał "awarię". Zniknął internet. Jak się później okazało internet był, ale tylko wtedy jak kabel internetowy podpinało się bezpośrednio do komputera, a nie przez router. Nawet niedawno byłem w dialogu i i słyszałem rozmowę pewnego pana. Miał identyczny problem co ja. Nie działał mu internet przez router, tylko jak podpiął kabel do kompa. Podszedłem i powiedziałem, że mam to samo, że nie działa mi internet przez router. Facet skwitował, że to na pewno wina routera. Ale ja mam dwa routery, poprawnie skonfigurowane i mimo tego nie działa mi internet. Zapytałem więc, co mam zrobić, czy zgłosić problem na infolinii. On odpowiedział, że jeżeli to router to to nie jest ich problem tylko mój!
Tylko, że mi do ich rzekomej "awarii" wszystko chodziło dobrze. Nie jestem informatykiem, nie wiem, co zrobić, gdzie można takie coś zgłosić!!!

Czy ktoś z Was zna firmę, bądź osobę, która naprawia takie rzeczy, sprawdza, co się mogło stać i ewentualnie czy podepnie mi tak jak być powinno? Może jakieś namiary?

Mam dość dialogu najchętniej bym zerwał umowę,ale to koszt chyba 1800 zł, więc będę musiał się z tym męczyć jeszcze ponad półtora roku! :(

Jeszcze raz proszę o pomoc
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~majętny Stef niezalogowany
1 czerwca 2014r. o 14:48
A jaki masz router?
Może ten co masz się nie nadaje do Dialogu?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
4887
#MKSZG nieaktywny
1 czerwca 2014r. o 15:30
~majętny Stef napisał(a): A jaki masz router?
Może ten co masz się nie nadaje do Dialogu?


Mój router to PENTAGRAM. Tylko on przed awarią świetnie chodził, a teraz i mój i jeszcze od znajomego router u mnie nie chodzi
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~PIOTR niezalogowany
1 czerwca 2014r. o 18:03