k1p napisał(a): Przeszłam z Dialogu do Netii. Szczerze nie polecam. Ciągłe problemy ze zgłoszeniem usterki. Dostawca rozłącza internet kilkadziesiąt, tak KILKADZIESIĄT razy dziennie! Podczas używania internetu w tradycyjny sposób jest to nie do wykrycia. Przerwy są kilkunastosekundowe, można je wychwycić podczas oglądania telewizji przez smart tv. Ciągłe komunikaty o błędzie sieci, o braku podłączonego kabla. Do tej pory na dłużej internet został rozłączony od 20 grudnia do 3 stycznia, od 24 kwietnia do 4 maja. Po zgłoszeniu 24 kwietnia, monter zjawił się 16 maja, aby usunąć usterkę!
W obydwu przypadkach internet niespodziewanie "wracał".
Jestem już po drugiej wymianie netia-spotu, co nie przynosi żadnych zmian. Podłączenie starego modemu też nie. Oczywiście reklamacja i żądanie natychmiastowego rozwiązania umowy z winy operatora jest już złożone. Czekam na odpowiedź.
Dialog w tej cenie oferował wolniejszy transfer, ale nigdy nie miałam takich przebojów jak w tej chwili!
Mam podobny problem. Nie działa net przez router, więc siedzę na starym komputerze stacjonarnym. A na nim co chwilę rozłącza się ot tak net, a jak próbuję dać: "połącz" to wyskakuje mi, że łączy się przez jakiś Port POEWEE czy jakoś tak i nie dzieje się nic. Dopiero jak wyłączę z dwa razy komputer to znów mogę się połączyć!
Nie wiem co zrobić, chyba jakiś pozew zbiorowy by się zdał :/