Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

DROGA ŁAZISKA-KRUSZYN

~andrzej niezalogowany
19 marca 2015r. o 11:37
Ja również mieszkam w Kruszynie i popieram te 20km/godz. ,bo są tacy co jeżdżą 100km/godz. i giną niewinnie nasi milusińscy. Jeszcze raz popieram- jestem też kierowcą.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 marca 2015r. o 12:40
Wstawmy na granicy powiatu znak ograniczenie do 20km/h w powiecie bolesławieckim! A co, jak szaleć to szaleć.
Ten co zorganizował to ograniczenie w Łaziskach pewnie furmanką jeździ, bo rowerem to już by mandat załapał.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~B niezalogowany
19 marca 2015r. o 14:27
przekroczyłem predkość o 10 km na godz , co prawda dostałem tylko 50zł i 2 punkty. Czasami szybciej tam na rowerze jadę i co w tedy? tez dostanę mandat? paranoja... wcześniej było tam ograniczenie prędkości do 40 i było wszystko dobrze. I jakoś policja nie stała , a jak dali strefe (20km/h) to ciagle stoja. Mowiąc do policjanta ze jesli mi daja mandat to powinni wszystkim dawać łącznie ze soba , bo nikt się do tego nie stosuje , po czym odpowiedział ze własnie wszystkim dają kto jedzie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 marca 2015r. o 17:03
~Ara napisał(a): Mieszkam na ulicy Głównej w Kruszynie i też chcę żeby pod moim domem samochody jeździły 20km/h. Nie jestem gorszy od jakiegoś prominenta z Łazisk.


Proszę podać dokładny adres to będę tam jeździł 20 km/h - na 1 lub na wstecznym (z dziurawym tłumikiem).
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 marca 2015r. o 19:57