Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

AZJATYCKA na Piaskowej

~smakusińska niezalogowany
29 stycznia 2015r. o 18:08
Był tam już ktoś na papu?Pytam bo nie wiem czy warto tam iść :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
11060
sloneczko010981
29 stycznia 2015r. o 19:25
A ja słyszałam, że tam piwiarnia powstała, więc jak to w końcu jest?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
29 stycznia 2015r. o 20:40
piwa tam nie ma ale jedzenie azjatyckie jest. Mi smakowało aczkolwiek nie mam dużego doświadczenia z tego typu kuchnią więc słabo z porównaniem.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
11060
sloneczko010981
29 stycznia 2015r. o 21:24
To musiało chodzić o jakiś inny lokal. Ale jak będę na tej ulicy to wpadnę na pewno. Posmakować czegoś nowego.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Anielka niezalogowany
29 stycznia 2015r. o 22:44
Ja dzis byłam :) polski kucharz, dania Azjatyckie ;) drogie ,małe porcje ,twarde warzywa i bez smaku :/ nie ma porównania co do jedzenia w Hanoi :]
Mi osobiscie nie smakowało :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~zwykly klient niezalogowany
30 stycznia 2015r. o 8:35
(...) Yyy no troche glupia opinia ze od razu konkurencja. To juz normalny klient nie moze powiedziec ze mu nie smakowało bo od razu każdy powie ze jest z konkurencji ?? Haha !

Ja tez tam bylem i moim zdaniem w Hanoi lepsze jedzenie ;)

Zmoderowano 31.01.2015 godz.11:26 - powód: usunięcie cytowanego posta (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~HAhojka niezalogowany
30 stycznia 2015r. o 9:53
Hahaha wiedziałam jak tylko zobaczyłam ten temat,że za chwilę zacznie się porównywanie z Hanoi i że konkurencja nie śpi .To Ciebie poniosło z tymi polaczkami jak tam wietnamcy gotują i rządzą tak więc inna mentalność czyli totalnie wyłożone a nawet "maćnego".
Dwa,gdyby oni napisali to weź to rozszyfruj.
Trzy,pracownikom nic do tego bo prowizja od utargów i premia to nie znane nam zjawisko tak więc jeśli coś to odpocząć nie zaszkodzi.