ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4392, 13 listopada 2019r.
reklama
Ubezpieczenia OC i AC - najatrakcyjniejsze oferty tylko na mFind.pl!
zaloguj się
zarejestruj się
reklama Odprawy celne
reklama Zamek Kliczków zaprasza!

BolecForum

+ Rozpocznij nowy temat

BolecForumExtra

Bolesławiecki Katalog firm

BolecForum - Ogłoszenia

BolecAlbum


BolecForum

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 3 > >>

musiaczek   1 listopada 2015r. o 17:13

musiaczek

Postów: 8

Witam,
chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z klientów UPC, ma taki problem jak ja, czyli skaczący ping lub całkowite rozłączenie co 5 minut. Przy okazji załączam zrzut ekranu z programu monitorującego ping. Dla opornych: wykres rysowany niebieską linią jest, to ping w danym czasie, poniżej odpowiednio "Status" - na zielono dostęp do internetu, na czerwono jego brak. Ping testowałem na hoście googla, podobnie się on prezentuje na innych hostach. Internet podczas testowania nie był w żaden sposób obciążany, nikt w tym czasie z niego nie korzystał.

Dzwoniąc do UPC, nie uzyskałem żadnych konkretnych informacji, po za faktem, takim, że linie w Bolesławcu są modernizowane i cała infrastruktura zostanie zmodyfikowana pod internet UPC w najbliższym czasie. Standardowo doradzono mi restart rutera itd.

Pytanie do Was, czy macie podobne problemy i ewentualnie jaki pakiet internetu macie z UPC, ja mam 16Mb/s (obecnie). Zamówiłem pakiet w postaci 30Mb/s, jednak się zastanawiam czy to coś zmieni.


Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

skorn   1 listopada 2015r. o 17:18

skorn

Postów: 10773

http://www.bolec.info/index.php?boleslawiec=forum&forum=16&act=showtopic&topic=99462&strona=last

How deep I descend? Until I reach my end?
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~jaguar44   1 listopada 2015r. o 18:33

~jaguar44

Postów:

Ja mam neta 120mb i dokładnie takie same problemy, po 5 telefonach stanęło na tym, że mają przyjść router wymienić.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

mir.ko   1 listopada 2015r. o 20:44

mir.ko

Postów: 2827

rozmawiałeś z panią która przyjmuje zlecenia i ogólne sprawy czy z facetem z działu technicznego UPC katowice ? tel 813 813 813
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~jaguar44   1 listopada 2015r. o 21:28

~jaguar44

Postów:

mir.ko napisał(a): rozmawiałeś z panią która przyjmuje zlecenia i ogólne sprawy czy z facetem z działu technicznego UPC katowice ? tel 813 813 813

Dzwoniłem do Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
801 94 94 80 z telefonów stacjonarnych *
32 4 94 94 80 z telefonów komórkowych *
i rozmawiałem niby z typem z działu technicznego
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

musiaczek   1 listopada 2015r. o 22:52

musiaczek

Postów: 8

W sprawie zmiany prędkości internetu (ogólnie podpisania nowej umowy), kontaktowałem się z numerem 757322145, jest to numer do UPC w Bolesławcu, natomiast swój problem zgłaszałem przez formularz na stronie internetowej UPC i oddzwoniono do mnie, na drugi dzień, z numeru 324949480, jest to UPC w Katowicach.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~klient   2 listopada 2015r. o 7:09

~klient

Postów:

Zadzwon do działu technicznego i poproś o przeprowadzenie z nimi zmian na twoim prywatnym routerze jesli masz.Juz to przerabiałem i mam router skonfigurowany.Inaczej wtedy wpinasz przewód od ich przystawki do swojego routera , i przestawiasz parametry na stronie która Ci podadzą.Ale trzeba trafić na tego fajnego gościa , z działu UPC , pozdrawiam :)
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

~   2 listopada 2015r. o 7:41

~

Postów:

~klient napisał(a): Zadzwon do działu technicznego i poproś o przeprowadzenie z nimi zmian na twoim prywatnym routerze jesli masz.Juz to przerabiałem i mam router skonfigurowany.Inaczej wtedy wpinasz przewód od ich przystawki do swojego routera , i przestawiasz parametry na stronie która Ci podadzą.Ale trzeba trafić na tego fajnego gościa , z działu UPC , pozdrawiam :)


Dzwoniłem i tak jak jest wpięte, to inaczej nie da się. Na stronie parametry patrzyłem, a pan z z działu UPC powiedział, że to tylko pewnie u mnie coś nie tak, bo u nich wszystko ok. Problem występuje tylko u u osób, które nie podpisały nowej umowy To znaczy, że stara jest nieważna? Nie muszę się z niej wywiązywać? Każdy kto ma problem: Napisać reklamację (powinni przynajmniej 30% ceny z faktury odjąć), napisać wypowiedzenie umowy (miesiąc wcześniej) i poszukać kogoś innego. W Play jest internet mobilny nielimitowany (który można zabrać ze sobą gdziekolwiek) za 89,99. Ja wiem, że to ogólnie dużo, ale nikt inny nie oferuje tego. Wszędzie są limity. Chyba, że ktoś nie korzysta dużo, to znajdzie tanio jakiś z limitem. Do tego telewizja np z nc+ i jedziesz człowieku za podobną cenę jak w UPC, ale z mobilnym internetem w ręce. Na wakacje możesz zabrać, do samochodu, żeby dzieciaki się nie nudziły itd. A teraz musisz płacić za to, że ci łaskawie wi-fi włączą w czarnej skrzynce.
Zgłoś do moderacji Cytuj tego posta - Dodaj swoją odpowiedź  

W górę   Wypowiedz się w tym temacie Strona 1 2 3 > >>