Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Setki ofert pracy do wzięcia
~Fahrer niezalogowany
15 listopada 2016r. o 20:36
Jestem kierowcą w Niemczech. Zarabiam ok 2100 euro na miesiąc oraz mam kindergeld na dwójkę dzieci w wysokości 368 euro. Co daje mi ok 2468 euro na miesiąc. Ostatnio wymieniłem tą kwotę po 4,35 zł za euro. To daje mi 10735,80 zł. Wspomnę, że pracuję trzy tygodnie na tydzien w domu. We wrześniu zastanawiałem się nad "powrotem", więc poszedłem na rozmowy do miejscowych transportowcow. Zarobki 4500 do 4800zł, podobno co weekend w domu ale już wiem że nie jest tak do końca. Reasumujac 4800 zarobku plus 1000 zł na dwójkę to 5800zł Max. Dodam że na pierwsze będzie się należało 500+ ponieważ żona nie pracuje a ja miałbym na papierku 2000 zl brutto reszta w kopercie. Sam pracodawca wyliczył mi tak abym całość 500+ otrzymał. Tak czy inaczej połowa mniej niż mam.Bez komentarza!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~do Fahrera niezalogowany
15 listopada 2016r. o 20:50
jeśli masz Kindergeld na 2jke to 380
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~PS niezalogowany
15 listopada 2016r. o 21:16
Wyjechalem kilka LAT temu i nie mam zamiaru wracac, stawka podobna tylko w Euro i stac na to by zona,matka dzieci nie musiala pracowac odrazu po porodzie by starczylo.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~PS niezalogowany
15 listopada 2016r. o 21:16
Wyjechalem kilka LAT temu i nie mam zamiaru wracac, stawka podobna tylko w Euro i stac na to by zona,matka dzieci nie musiala pracowac odrazu po porodzie by starczylo.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~PS niezalogowany
15 listopada 2016r. o 21:16
Wyjechalem kilka LAT temu i nie mam zamiaru wracac, stawka podobna tylko w Euro i stac na to by zona,matka dzieci nie musiala pracowac odrazu po porodzie by starczylo.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~F/X niezalogowany
15 listopada 2016r. o 21:42