Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Grzybica jamy ustnej

13969
#adra nieaktywny
2 lutego 2017r. o 9:51
prosze was o pomoc bo nie wiem juz co robic. pol roku od urodzenia dziecka,zauwazylam na jezyku gruby bialy nalot,a w tylnej czesci jezyka takie jakby pecherze,czytalam,ze to grzybica jamy ustnej.Jak to leczyc,pomozcie mi,jestem w anglii lekarze mowia zeby myc jezyk i dokladnie plukac,nie dawaja,zadnych lekow.Jakie preparaty moga to zwalczyc?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~jolka niezalogowany
2 lutego 2017r. o 10:42
ocet jablkowy, pokonalam tym grzybice pochwy, poczytaj jakie proporcje u dziecka, ja pije 1 lyzeczke do 1/3 szklanki wody, a tak w jamie ustnej byc moze pomoze moczenie wacików w tym occie/.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~jaga niezalogowany
2 lutego 2017r. o 11:37
Jolka a przez ile piłaś ten ocet i ile razy dziennie i w jakich proporcjach, ze pozbyłaś się grzybicy pochwy? Dzięki za odp :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~jolka niezalogowany
2 lutego 2017r. o 14:27
leki od ginekologa pomagaly tylko na chwile, ocet piłam około 3 miesiecy ten z rossmana, 3 razy dziennie przed każdym posiłkiem 1 łyżka stołowa na 1/3 szklanki wody i grzybicy nie ma. Polecam
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~A niezalogowany
2 lutego 2017r. o 15:19
Sprawdź czy to coś to nie kubki smakowe,ja poszłam do lekarza z autami a okazało się,że to kubki smakowe byly
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~A niezalogowany
2 lutego 2017r. o 15:20
Sprawdź czy to coś to nie kubki smakowe,ja poszłam do lekarza z aftami a okazało się,że to kubki smakowe byly
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~A niezalogowany
2 lutego 2017r. o 15:20
Z aftami
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Zazdrosny niezalogowany
2 lutego 2017r. o 15:21
Tak ten przepis działa, ja dodawałem trochę smalczyku z gówna much lekko lekko go soląc wydzieliną od mojego faceta. Wyleczyłem się z wszelkich dolegliwości. Polecam
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.