Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Jaki tablet? Doradźcie

~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 9:15
Od razu mówię nigdy nie miałem żadnego tableta i nie znam się kompletnie. Teraz moje wymagania co do urządzenia. Tablet ma być dla mojej dziewczyny tak, aby mogła sprawdzić Facebooka, obejrzeć fimy na YouTube, sprawdzić pocztę i otworzyć pliki jak Word i Excel oraz ogólne przeglądanie stron lub jakiś zdjęć. Bateria nie musi długo trzymać, ponieważ tablet ma być alternatywą dla używania laptopa w łóżku aby nie trzymać go na kolanach lub kocu. Już tak spaliła 2 laptopy. Za około 300 zł.
Z góry dzięki za pomoc.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1799
#koehl nieaktywny
10 czerwca 2015r. o 12:54
ale czasy...teraz to dziewczyny leżą w łóżku z tabletami...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 13:42
Samsung za 350 zl dzieciaki molestują juz z rok i hula bez problemu miałam tańszy za 200 esperanzo czy jakos tak młody wykonczyl w tydzień wyświetlacz pekl i rysowal sie
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 18:49
~ napisał(a): ablet ma być alternatywą dla używania laptopa w łóżku aby nie trzymać go na kolanach lub kocu.


To juz podchodzi pod chorobe, jezeli nawet w lozku trzeba miec dostep do neta.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 20:14
~ napisał(a):
~ napisał(a): ablet ma być alternatywą dla używania laptopa w łóżku aby nie trzymać go na kolanach lub kocu.


To juz podchodzi pod chorobe, jezeli nawet w lozku trzeba miec dostep do neta.
może jest chora z kad wiesz???
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 20:15
w łożu sie różne żeczy robi nie tylko do spania :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
10 czerwca 2015r. o 22:40
Ja też tabletkę biorę zawsze przed pójściem do łóżka.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
11 czerwca 2015r. o 14:08
~ napisał(a): Ja też tabletkę biorę zawsze przed pójściem do łóżka.