ISSN 2082-2553. Wydanie nr 4190, 25 kwietnia 2019r.
zaloguj się
zarejestruj się
reklama MAXI BUSY!
reklama Zapraszamy

BolecForum

+ Rozpocznij nowy temat

BolecForumExtra

Bolesławiecki Katalog firm

BolecForum - Ogłoszenia

BolecAlbum


BolecPozdro
200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Wyślij BolecPozdro

Maj 2009
Data BolecPozdro
30.05.2009 Od mikra dla kabrio

Było głośno, hucznie i... wzruszająco. Tyle wspomnień, tak wiele wspomnień...
30.05.2009 Od Klubu Audi A6 dla Mirka z krótkiej

Pozdrowienia od klubu Audi A6 Mirko wybierasz się na zlot?
30.05.2009 Od Bolesławian dla życzliwych

:)
29.05.2009 Od Bolecnautów dla Dankama

Uśmiech, to najkrótsza droga między ludźmi :)
29.05.2009 Od Moniki dla Przemka

Tęsknota jest piękna, jeśli ma się za kim tęsknić :-) czekam na ciebie :-*
27.05.2009 Od Sąsiadeczki dla Arweny

Pozdrowienia z przepięknej krainy i smoczej rodziny !
27.05.2009 Od Migotki dla Kolegi

Kochanie, Ty chyba oszalałeś...
27.05.2009 Od Moniki dla Pawełka

Dziękuję synku za niespodziankę
27.05.2009 Od Jerzyczek dla Szmuliczek

pozdro Szmuliku;D
26.05.2009 Od Moniki dla Mariuszka

Śpij słodko Kochanie i dziękuję za dzisiaj
26.05.2009 Od Aga dla Maciej

całus dla kochanego misiaczka:*
26.05.2009 Od Maciek dla Agnieszeczka

duża buźka dla skarbka :*
25.05.2009 Od Michała dla Angeliki M.

Kocham Cię i zawsze będe kochał:*
25.05.2009 Od Espirito dla Gościszów

Pozdro dla wszystkich z Gościszowa xD
25.05.2009 Od KOŚCI`ego dla KASI

KC
23.05.2009 Od kajdana dla Kasiuni z Lunina

KOCHAM CIE MOJE SŁONCE. CZEKAM NA CIEBIE
23.05.2009 Od BOLESŁAWIANINA dla BILESŁAWIAN

Życzę wszystkim miłego i bezpiecznego weekendu
22.05.2009 Od edki kredki dla przema dema

co sie martwisz, co sie smucisz, ze wsi jestes na wies wrocisz :P hi hi
22.05.2009 Od Korka dla Pietrka

kocham Cię :*
21.05.2009 Od K... dla S.....

;*:(
21.05.2009 Od mildzia dla jegomość

Dziękuję Ci za ten wspaniały rok małżeństwa i kochanego maluszka!!! Kocham Cię i wiem, ze zawsze będziesz ze mna:*:*:*:*:*
20.05.2009 Od Przemo dla Monia

rowniez caluje mocno i nie moge sie doczekac spotkania naszego buzka:)
20.05.2009 Od Kinci dla Ruska

całus dla mojej żabki*
20.05.2009 Od MoniA dla przemka

Całuje i czekam na nasze spotkanie:-D
19.05.2009 Od m dla a

pozdrowienia dla mojej sąsiadeczki he he buźka
18.05.2009 Od SebeQ dla Qki

Serdeczne pozdrowienia
18.05.2009 Od cwaniara dla m

Nikt n ie pisze w Twoim imieniu :-)jeśłi już to w Swoim :-)life is brutal :-)
18.05.2009 Od M dla ...

Weźcie się odczepcie wszyscy i przestańcie pisać w moim imieniu!!!Is my life!!
17.05.2009 Od Dagusia dla Sabuś

Mężu kocham Cie Berbeluchu jeden :*:*:*:*
17.05.2009 Od joli dla janka

KOCHAM CIĘ
17.05.2009 Od cwaniary dla znajomych

Pozdrawiam Kaśkę, Michała, Artura, Grześka i wszystkich znajomych :-) nie pozdrawiam katów :-)
15.05.2009 Od uKochanego dla myszki

Zdeptane kata uczucia Są okazją do ich z siebie wyzucia.
15.05.2009 Od m dla ??

Jeśli kat jest chamem to nawet trzeba....
15.05.2009 Od Ja dla Ty

Nawet kat nie zasługuje,by deptać jego uczucia !
15.05.2009 Od M dla Kata

Dlaczego mi to robisz? :( Przecież ja nie mogę tak żyć. Pozwól mi wreszcie zapomnieć. To lepsze niż ciągła niepewność
14.05.2009 Od uKochanego dla myszki

Jeśli miłość w Tobie jeszcze się tli Czynem lub słowem potwierdź to mi
14.05.2009 Od Myszaka dla d

Buziaki dla wszystkich moich Donów :p
14.05.2009 Od kicia dla anj

I love you Skarbie :*
13.05.2009 Od iwonki dla gosiaka:P

....nie ma takich trzech jak nas dwie ani jednego...:)
12.05.2009 Od C dla g

Kocham, kocham, kocham :-) bądź ze mną na zawsze :-)
11.05.2009 Od ŁUKASZA dla SIASI

KOCHAM CIĘ
11.05.2009 Od Agunia dla Bolec kosmo nautow

Taka fajna stronka!
10.05.2009 Od Kachna dla maka

:) dziękuje za ten weekend
10.05.2009 Od Myszy dla chłopaków

Pozdrawiam moja paczkę z którą imprezowałam tej nocy :-) buziaczki
10.05.2009 Od . dla myszka

Jestem dziewczyną,więc jednak nie piszemy do właściwych osób.Cicho już.
09.05.2009 Od myszka dla misq

powiedz mi a jak miała na imie twoja wybranka...? mhm ale mysle ze piszemy do właściwych osób
08.05.2009 Od bolecnauci dla . i myszki

idźcie na gg bo czytać się tego nie da
08.05.2009 Od myszka dla . - misq

a do kogo piszesz podaj imie?
07.05.2009 Od cwaniary dla G.Z

Choć wszystko przeminęło nadal umiemy ze sobą rozmawiać:-) i bawic się :-) pozdrowionka i dziękuje:)
07.05.2009 Od . dla myszki

Myszko, ja nie wiem, o czym Ty mówisz. My chyba piszemy do kogoś zupełnie innego niż myślimy.
06.05.2009 Od @ dla Co niektórych

A nie mówiłam . Życie to nie teatr .
06.05.2009 Od myszki dla misq

Pamiętaj o tym, że jak ty zrobiłeś jakiś "błąd" to dawałam Ci szanse( i to nie jeden raz), a gdy ja zrobiłam błąd Ty mi juz tej szansy na odbudowanie tego wszytkiego nie dałeś... Ja też byłam gotowa wszystko dla Ciebie zrobić i jak sam pewnie zuważył
06.05.2009 Od Dagusia dla Sabuś

Kocham Cię baaardzo :*
06.05.2009 Od . dla myszki

Owszem- nie ma nas, ale to była Twoja decyzja, więc nie mów mi, że mogliśmy być! Możesz mieć satysfakcję, że ktoś dla Ciebie był gotów na wszystko.
06.05.2009 Od myszka dla . misq

tak jak sam powiedziałeś życie toczy sie dalej... i trzeba niestety sie z tym pogodzic. Nie ma nas...a mogliśmy być ..................................
06.05.2009 Od Łukasza dla Kasiuni z Lubina

JESTEŚ DLA MNIE WSZYSTKIM
05.05.2009 Od Moniki dla dziewczynek

Pozdrowionka dla moich dziewczynek z pracy :-)
05.05.2009 Od M dla kolegi

Widziałam Cię dzisiaj. Dziwne uczucie...
05.05.2009 Od Łukasza dla Kasiuni z Lubina

KOCHAM CIE SLONECZKO TY MOJE
04.05.2009 Od m dla :-)

Pozdrowienia dla Wieszaków :-)
03.05.2009 Od goga dla moze sie dowiem kto...

nasze spojrzenia się spotkały, nasze marzenia się słyszały...byłam w Vega ...a ty mnie CHRONIŁEŚ...szukam Cię...
03.05.2009 Od goga dla moze sie dowiem kto...

nasze spojrzenia się spotkały, nasze marzenia się słyszały...byłam w Vega ...a ty mnie CHRONIŁEŚ...szukam Cię...
03.05.2009 Od Myszaczka dla artura

pozdrowionka dla super faceta Artura (Tony montana) bez Ciebie imprezy to nie imprezy : bo tylko ty jestes duszą towarzystwa:)
03.05.2009 Od MoniA dla :*

Pozdrowionka dla wszystkich swoich przyjaciół i znajomych :-) piękna pogoda więc szkoda jej na siedzenie w domu :-)buziaki :-)
02.05.2009 Od . dla .

Tak mi dzisiaj smutno :( Tylko praca i praca i wiem, że w samotności,bez szans na zmiany :(
02.05.2009 Od pati dla mojego misiaczka

Kocham Cię :** jesteś całym moim światem :)
01.05.2009 Od Myszaka dla znajomych

pozdrawiam wczorajszą ekipę z którą bawiłam się w Vedze :-) buziaczki:*