Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Dziury w drodze-ktoś to widzi?

3145
#hemi nieaktywny
23 lutego 2017r. o 20:30
Wiadomo mamy drogi wojewódzkie,powiatowe ,czy inne gminne nie znam się,bo nie musze.
Ale do jasnej cholery zarządcy tych dróg nimi nie jeżdżą, nie wiedzą,że zrobiły sie wyrwy ,takie,że wiadro mozna schować ,a oponę,czy felgę na bank uszkodzić?

Pytanie:kto sie tym zajmuje?
I dlaczego dziury sa po 2-3 tyg i nic?

czy może jak rany- samo się zrośnie,zrobi sie strup ? :]

Szkoda naszej Europy-była taka piekna,teraz czeka nas MuslimEuropa :(
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2900
#falco nieaktywny
23 lutego 2017r. o 20:39
jakiś czas temu na YT widziałem filmik chyba z Londynu
nawierzchnie z dziurami i jakiś facet wpadł na pewien pomysł by każdą z tych dziur ''przyozdobić '' wymalowanym spray,em -sorry - kutasikiem

wiecie że następnego dnia dziury i ''malunki'' zniknęły ?

może to pomysł na uczulenie naszych ''służb drogowych''?

jestem w stanie kupić kilka aerozoli
;)

kto jeszcze?

"bierz życie z każdym oddechem..."
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ niezalogowany
23 lutego 2017r. o 21:00
falco napisał(a): jakiś czas temu na YT widziałem filmik chyba z Londynu
nawierzchnie z dziurami i jakiś facet wpadł na pewien pomysł by każdą z tych dziur ''przyozdobić '' wymalowanym spray,em -sorry - kutasikiem

wiecie że następnego dnia dziury i ''malunki'' zniknęły ?

może to pomysł na uczulenie naszych ''służb drogowych''?

jestem w stanie kupić kilka aerozoli
;)

kto jeszcze?

Jak już kupisz ten aerozol to se mózg popsikaj.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2900
#falco nieaktywny
23 lutego 2017r. o 21:03
nie moja wina że na wrotkach śmigasz i tobie dziury nie przeszkadzają ;)

"bierz życie z każdym oddechem..."
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~DAG niezalogowany
24 lutego 2017r. o 12:52