falco napisał(a): blisko ale nie... :D Dopisane 16.04.2017r. o godz. 14:11:może to jakoś Ci pomoże ...
Założyłem sobie i z góry przyjąłem, że nie będę podejmował żadnych działań, a na pewno publicznych wypowiedzi, zanim nie będę pewny, że te fakty, które publicznie przekazuję, są rzeczywiste i bezsporne.
to też cytat z tej samej ''osobowości'' :D czytając to nie pozostaje nic innego jak się napić ... :D
~~Piloci wcinają parówki napisał(a):
Nie reagowali na polecenia automatu -- kto ich od tego odwodził ?
Błasik ?
~~Dlatego potrzebne śledztwo! napisał(a):~~Piloci wcinają parówki napisał(a):
Nie reagowali na polecenia automatu -- kto ich od tego odwodził ?
Błasik ?
Albo to manipulacja, albo brak wiedzy...
1. Przy lądowaniu lotu wojskowego na lotnisku wojskowym dla pilota dyspozycje wieży są rozkazem. A dyspozytorzy rosyjscy kłamali Polaków "w kursie i na ścieżce".
Przy braku widoczności Rosjanie MIELI OBOWIĄZEK zamknąć lotnisko!!!!
2. "Pull up" czy "Terrain ahead" TYLKO wtedy jest precyzyjne, kiedy działa specjalna aparatura na danym terenie. Ta została zdemontowana tuż przed przylotem Tupolewa (a jeszcze przy lądowaniu Tuska i Putina działała).
3. Odsłuchanie taśm w instytucie Sehna odkryło, że na wysokości 100 m kapitan Protasiuk wydał rozkaz "odchodzimy na drugi krąg". Dlaczego TU zaczął si wznosić za późno - nie wiadomo. Lasek udawał, że tego nie było.
Można sprawdzić moje informacje!
~~Dlatego potrzebne śledztwo! napisał(a):~~Piloci wcinają parówki napisał(a):
Nie reagowali na polecenia automatu -- kto ich od tego odwodził ?
Błasik ?
Albo to manipulacja, albo brak wiedzy...
1. Przy lądowaniu lotu wojskowego na lotnisku wojskowym dla pilota dyspozycje wieży są rozkazem. A dyspozytorzy rosyjscy kłamali Polaków "w kursie i na ścieżce".
Przy braku widoczności Rosjanie MIELI OBOWIĄZEK zamknąć lotnisko!!!!
2. "Pull up" czy "Terrain ahead" TYLKO wtedy jest precyzyjne, kiedy działa specjalna
aparatura na danym terenie. Ta została zdemontowana tuż przed przylotem Tupolewa (a jeszcze przy lądowaniu Tuska i Putina działała).
3. Odsłuchanie taśm w instytucie Sehna odkryło, że na wysokości 100 m kapitan Protasiuk wydał rozkaz "odchodzimy na drugi krąg". Dlaczego TU zaczął si wznosić za późno - nie wiadomo. Lasek udawał, że tego nie było.
Można sprawdzić moje informacje!
~~ napisał(a):~~Dlatego potrzebne śledztwo! napisał(a):~~Piloci wcinają parówki napisał(a):
Nie reagowali na polecenia automatu -- kto ich od tego odwodził ?
Błasik ?
Albo to manipulacja, albo brak wiedzy...
1. Przy lądowaniu lotu wojskowego na lotnisku wojskowym dla pilota dyspozycje wieży są rozkazem. A dyspozytorzy rosyjscy kłamali Polaków "w kursie i na ścieżce".
Przy braku widoczności Rosjanie MIELI OBOWIĄZEK zamknąć lotnisko!!!!
2. "Pull up" czy "Terrain ahead" TYLKO wtedy jest precyzyjne, kiedy działa specjalna
aparatura na danym terenie. Ta została zdemontowana tuż przed przylotem Tupolewa (a jeszcze przy lądowaniu Tuska i Putina działała).
3. Odsłuchanie taśm w instytucie Sehna odkryło, że na wysokości 100 m kapitan Protasiuk wydał rozkaz "odchodzimy na drugi krąg". Dlaczego TU zaczął si wznosić za późno - nie wiadomo. Lasek udawał, że tego nie było.
Można sprawdzić moje informacje!
Jeszcze jeden cymbał udowadnia że Ziemia jest płaska.Ten samolot nie powinien wystartować z Warszawy ,a jak lądował to wszyscy dobrze wiedzą.Określ się czy był wybuch czy złe naprowadzenie samolotu ,albo ,albo.