Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Janusz Korwin Mikke w Bolesławcu!

10557
#Preczzkomuna nieaktywny
16 maja 2013r. o 12:47
Panna dobrze wiesz o co mi chodzi.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~:) niezalogowany
16 maja 2013r. o 13:38
No cóż panny(bo nie wiem czy wiesz ale Virgo to też znaczy...panna)ot taki znak zodiaku lub nazwa galaktyki... :) Może to zbieg okoliczności a może... A ja niebożę nie znam się (bo matury też nie mam :D )A Pana JKM postrzegam jako bezpłciowego ,jajogłowego...cwaniaka,który wyszlifował już warszawskie salony i teraz została już tylko prowincja...Tam juz nie chcą darmowych obiadków dawać i garniturków kupować(zmądrzały warszawskie Panie) no ale u nas...nawet Dyzma byłby Panem :D Ukłony przesyłam i o chwilę refleksji proszę...np. kto zaprosił i zapłacił i dlaczego? ;)
10557
#Preczzkomuna nieaktywny
16 maja 2013r. o 13:45

Panna dla Ciebie ;)

Dopisane 16.05.2013r. o godz. 13:45:

~:) napisał(a): No cóż panny(bo nie wiem czy wiesz ale Virgo to też znaczy...panna)ot taki znak zodiaku lub nazwa galaktyki... :) Może to zbieg okoliczności a może... A ja niebożę nie znam się (bo matury też nie mam :D )A Pana JKM postrzegam jako bezpłciowego ,jajogłowego...cwaniaka,który wyszlifował już warszawskie salony i teraz została już tylko prowincja...Tam juz nie chcą darmowych obiadków dawać i garniturków kupować(zmądrzały warszawskie Panie) no ale u nas...nawet Dyzma byłby Panem :D Ukłony przesyłam i o chwilę refleksji proszę...np. kto zaprosił i zapłacił i dlaczego? ;)

Dlaczego? Napisz z czym się nie zgadzasz. Dlaczego się nie zgadzasz? ;) hm? epitety dużo ludzi wypisuje.

Nikt mu nie płaci za przyjazd, uwierz.
2900
#falco nieaktywny
16 maja 2013r. o 13:50
a kiedy Brudziński lub Terlikowski?

dawać ich mnie tutaj!!! :D

"bierz życie z każdym oddechem..."
~ niezalogowany
16 maja 2013r. o 13:50