Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

leczenie niepłodności

11234
#joasia99 nieaktywny
27 sierpnia 2013r. o 23:51
Witam
Czy mógłby mi ktoś polecić dobrego ginekologa, który zajmuje się niepłodnością w Bolesławcu lub w okolicach-Zgorzelec, Lubań, Legnica, Jelenia?
Jestem zalamana, chodzę od lekarza do lekarza i każdy olewa problem, lub najwyrażniej nie mają pojęcia, nie zrobiono mi praktycznie żadnych badań oprócz usg. Staramy się o dziecko od kilku lat. Może ktoś ma jakieś doświadczenia lub słyszał o lekarzu, który może pomóc?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
28 sierpnia 2013r. o 0:45
wołanie w puszczy :( tu się takich rzeczy nie leczy ;p tu się omadla takie problemy
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ja niezalogowany
28 sierpnia 2013r. o 1:47
Poszukaj w internecie inf o naprotechnologii.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
28 sierpnia 2013r. o 8:06
Wrocław, klinika Invimed, dr Gizler, rewelacyjny lekarz i człowiek. Klinika ma duże osiągnięcia w tej dzidzinie. Ja sama miała duze problemy z zajściem w ciąże. Dzięki klinice mam zdrowego synka, a w drugą ciąże zaszłam bez problemu.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~kena1983 niezalogowany
28 sierpnia 2013r. o 8:41
joasia99 napisał(a): Witam
Czy mógłby mi ktoś polecić dobrego ginekologa, który zajmuje się niepłodnością w Bolesławcu lub w okolicach-Zgorzelec, Lubań, Legnica, Jelenia?
Jestem zalamana, chodzę od lekarza do lekarza i każdy olewa problem, lub najwyrażniej nie mają pojęcia, nie zrobiono mi praktycznie żadnych badań oprócz usg. Staramy się o dziecko od kilku lat. Może ktoś ma jakieś doświadczenia lub słyszał o lekarzu, który może pomóc?