Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Skradziono samochód!!!!!

~zaje%!(i mi w 2013 niezalogowany
5 marca 2015r. o 20:57
Przykra sprawa, boli strasznie. Nie liczyłbym na odzyskanie samochodu, nie znam się ale bolesławiecka policja wypada na tym tle co najmniej bladoooo. Takie są zuchy skrupulatne że dostałem pismo z informacją o wszczęciu śledztwa z datą wcześniejszą niż ukradli mi fure (dodatkowo błedy w danych osobowych). W trakcie "śledztwa" zuchów zero kontaktu. Wiem że nie przeglądneli monitoringu ze stacji pomimo tego że ich o to prosiłem. Po trzech tygodniach " no wie Pan zamykamy przykra sprawa zrobiliśmy wszystko" . Do dziś jestem wdzięczny im.. :>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mly niezalogowany
6 marca 2015r. o 9:32
W mieście jest monitoring , tak ? Jeśli odjechał z Lubańskiej , to po każdej możliwej trasie jest na pewno jakaś kamera . Może pojechał w stronę Otoku/Kraszowic ? W Bożejowicach jest sklep na zakręcie (Lewiatan) i tam chyba są kamery na zewnątrz . Byłeś tam zapytać o monitoring ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~normalny niezalogowany
6 marca 2015r. o 12:37
~mly napisał(a): W mieście jest monitoring , tak ? Jeśli odjechał z Lubańskiej , to po każdej możliwej trasie jest na pewno jakaś kamera . . .
Naoglądałeś się tych seriali widzę :>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
6 marca 2015r. o 17:12
~mly napisał(a): W mieście jest monitoring , tak ? Jeśli odjechał z Lubańskiej , to po każdej możliwej trasie jest na pewno jakaś kamera . Może pojechał w stronę Otoku/Kraszowic ? W Bożejowicach jest sklep na zakręcie (Lewiatan) i tam chyba są kamery na zewnątrz . Byłeś tam zapytać o monitoring ?


w jakim miescie jest ten monitoring?? bo na pewno nie w bolcu...wszystkie te kamery to straszaki - w ogole nie dzialaja...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~mly niezalogowany
6 marca 2015r. o 19:49